Je geeft aan dat je eind december positief teste, toen kreeg je bloedverlies en ging je er(logisch) van uit dat je niet meer zwanger was. Misschien ben je nog steeds zwanger?! En heb je te veel hcg voor de test om dit goed op te pikken(lees ik wel eens, maar of dat kan?)?! Ik denk dat je met het verhaal over de positieve test in december, de bloeding en de kwaaltjes nu. Dat je huisarts wel een bloedtest wil doen....
Nee, een test blijft de gehele zwangerschap positief. Het tweede streepje verdwijnt absoluut niet. Dat zou niet best zijn. Het tweede streepje kan alleen wat lichter worden dan de controlestreep door de hoogte van het HCG.
We willen wel graag nog een kindje maar de situatie is er op dit moment nog niet naar. ik zit midden in m'n studie en we wonen erg klein. Na de zwangerschap van m'n zoontje, heb ik een spiraal gekregen. Deze is omhoog gaan schuiven en vast gaan groeien in m'n BM. Dus daarna in overleg met de huisarts weer aan de pil. Alleen dan een veel zwaardere.. Dit ging 3 jaar goed zonder doorbraakbloedingen oid. Tot vorige maand dus. Ik kan slecht tegens condooms (jeuk, branden etc). Proberen nu een beetje uit te testen tegen welke ik wel en niet kan hebben om dat ernaast te gaan gebruiken. Ik ben ook erg benieuwd hoe het afloopt. Ga bijna nooit naar de huisarts dus was te laat met bellen vanochtend. Bel morgenochtend dus voor een afspraak
Voor de dames die zeiden dat ik er meer water doorheen moest druppelen. Heb ik vanochtend gedaan, maar ze zien er nog hetzelfde uit. Ik ga er vanuit dat ze gewoon negatief/ongeldig zijn. En aangezien ik toch voor m'n buik naar de huisarts moet, vraag ik hem om advies. En evt een bloedtest als dat kan
Ja klopt, dat was ergens eind december begin januari. Geen idee of dat kan qua HCG, weet er niet zo heel veel vanaf. Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er vanuit dat er niks aan de hand is. Mocht ik wel zwanger zijn dan is het kindje wel ontzettend gewenst
Als je zo'n last heb van condooms heb je dan geen latex allergie? Je zou eens kunnen proberen of je met latex vrije condooms dezelfde klachten hebt.
Lees mijn reactie hierboven. HCG zit de gehele zwangerschap in je lichaam. Het verdwijnt niet. De gehele zwangerchap test je duidelijk positief. Het teststreepje kan echter wel lichter uitvallen dan de controlestreep vanwege de hoogte van het HCG. Je hebt dus geen witte test tijdens een zwangerschap.
:x Zoiets dacht ik Indd ook al! Heb laatst eens zo'n lijstje bekeken van het HCG verloop door de gehele zwangerschap. Maar negatieve test aan het begin van je zwangerschap kan wel degelijk! Ik teste vorige zwangerschap tot 7 weken echt Omo wit met meerdere testen Maar het is Indd niet zo dat verder in je zwangerschap het hcg zo erg daalt dat je testen niet meer positief aanslaan
Klinkt idd als latex allergie ik heb een layez allergie en heb dezelfde reactie als bv een arts de allergie vergeten is en latex handschoenen gebruikt
Voor degenen die het willen weten, vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts. Dan houd ik jullie weer op de hoogte! Lief dat zoveel mensen de moeite nemen om te reageren, dankjewel!
Je hebt geen witte testen in je zwangerschap maar ze worden wel minderduidelijk. Omdat je lichaam gewend raakt aan het hormoon.anders zku je je hele zwangerschap mee kunnen doen aan moeders voor moeders
de reden waarom dat je maar tot 16 weken mee kan doen aan moeders voor moeders is omdat het HCG niveau dan al weer lager is geworden en ze er minder aan hebben. Een vrouw die niet zwanger is minder dan 5 3 weken zwanger 0 - 5 4 weken zwanger 3 - 426 5 weken zwanger 18 - 7.340 6 weken zwanger 1.080 - 56.500 7 weken zwanger 7.650 - 115.000 8 weken zwanger 15.300 - 229.000 9 weken zwanger 25.700 - 150.000 10 weken zwanger 50.000 - 288.000 12-15 weken zwanger 13.300 - 255.000 16 - 24 weken zwanger 4.060 - 65.400 25 weken - 40 weken zwanger 3.640 - 117.000 ik weet niet of een test weer negatief wordt bij te hoge levels, maar wel dat die ineens een stuk minder knal wordt! Heb het net meegemaakt en schrok me het leplazeres. Na onderzoek hier later op de dag met lichte urine weer een test gedaan, omdat ik onzeker was geworden en dit was een dikke knaltest
Weer even een kleine update. Ben bij de huisarts geweest vanmiddag. Zij heeft aan mijn buik gevoeld en voelde op een bepaalde plek van mijn buik weerstand zitten. Het was daar niet 'soepel'. Ze gaat er niet vanuit dat het een zwangerschap is want ze kon mijn baarmoeder niet voelen. Ik moest bloed prikken vandaag nog daarin heeft ze wel voor de zekerheid Hcg aangekruisd. Vanuit die waardes bepaald ze of ik doorgestuurd word naar een internist of gynaecoloog. Het voelde in ieder geval niet zoals een normale buik hoort te voelen. Ik houd jullie op de hoogte (voor degenen die dat willen)
Ik had gehoopt vabdaag. Maar belde er net heen en ze hadden nog geen uitslag dus dan zal het pas maandag worden..