hier nog iemand over tijd en al te veel negatieve testen!! Nu vraag ik mij af...... Kan je na een dag of 5 a 6 evengoed een positieve test krijgen?? Groetjes 10uss
Dus dat kan wel? Maar ik wacht nu tot na het weekend voor ik weer ga testen............................. (als dat lukt) Groetjes 10uss
Vanochtend is mijn temperatuur gekelderd. 36.3, is nog nooit zo laag geweest. Tampontest gedaan en er zat bloed aan. 6 dagen overtijd en het gaat toch mis. Ik weet dat ik geen bewijs heb, maar ik denk toch dat ik zwanger was en dat het weer niet goed heeft gezeten. Dit is dan de 4e keer. Ik kan je niet vertellen hoe pijn dit doet. Voor de rest .... hopelijk hebben jullie meer geluk dan ik.
dat kan ik me voorstellen meis, je hebt je toch zwanger gevoelt en dan sta je hoopvol en positief op en dan zo'n ongelovelijke domper! daar mag je best goed van balen hoor en het is logisch dat dat pijn doet..wens je heel veel sterkte
Ja inderdaad. Elke keer weer is het ##### en breekt m'n hart een beetje. Hopelijk is de volgende keer geen miskraam en kunnen we volgend jaar toch een kleine in de armen sluiten.