Gelukkig is alles toch nog goed gekomen. Echt een supergave kinderwagen zeg! xxx Dreamy (kijk al uit naar wanneer wij de kinderwagen kunnen uitzoeken...)
wow mooie wagen hoor!!! Ik vind die kleur Pappillon ook erg mooi..Maar toen ik mijn Speedy sx ging kopen was die kleur nog net niet uit.. helaas!
gelukkig dat het opgelost is, ik was ook direct naar die winkel gegaan met de hele poespas en had geeist dat ze het terugnamen. en dan moet je vooral gaan op een dag dat ze het druk hebben, is namelijk geen goede reclame, boze mensen in je zaak. ben nu toch wel blij dat ik mijn quinny al hier heb staan.
Wij krijgen ook de Buzz Papillon.. Heb geen voetenzak voor de maxicosi besteld maar begin nu weer te twijfelen...
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet anders. 1. Dat je netjes wordt geholpen. 2. Korting of iets gratis.
Gelukkig maar! Kheb dezelfde maxi cosi en jouw kamertje lijkt ook op die van ons! (heb pcies hetzelfde plankje en ook pcies dezelfde lime groene matjes erop staan) kwantum toch
Het kamertje heet kjelt en de bakjes op de plankjes zijn van de blokker, maar die zullen ze wel op meer plaatsen verkopen. Ik ben helemaal blij met die felle kleuren. Lekker fris.
nou ik kan ook totaal niet tegen dat soort dingen!!!! Ik had namelijk alles terug gebracht, en per direct geld terug. Maar goed zie dat je al 35 weken bent dus dan wordt dat natuurlijk lastiger.... Nou als je nou nog een tegenslag krijgt zou ik een flinke korting eisen!!! dan moet je maar ff niet netjes zijn.... succes
hoi ik zag hem volgens mij bij www.babykoop.nl staan... misschien hebben ze de bijbehorende zakken nog en kun je daar terecht... want kan me voorstellen dat als je je op een bepaalde kleur verheugd hebt , je die ook graag wilt
Bedankt voor de tip, maar de winkel heeft de wagen uiteindelijk netjes terug genomen, en ik heb een andere uit mogen zoeken. En ik ben nu zeer netjes geholpen. Zie album.
Mooie kinderwagen hoor. Maar moet eerlijk zeggen dat ik die andere wagen (forest flame) ook wel erg gaaf vind. Heb zelf de Speedi kleur olijfgroen; die lijkt er wel een beetje op vandaar dus . Fijn dat alles nog goed is afgelopen. Silly