Het is wel heel herkenbaar... hier lopen en kruipen er vier rond. De 2e is wel eens van de trap af gehipt... ik dacht dat haar vader het hekje had dichtgedaan en hij dacht dat ik dat had gedaan... hups, zo van boven naar beneden... Maar ook twee keer pnd gehad en zware zwangerschap dus kregen de kids niet alle aandacht die ze nodig hadden...
Erg he? Mijn jongste dochter wéér dus. Ze was toen net 2 jaar en we waren op vakantie in duitsland. Het balkon bleek niet aan de eisen te voldoen en aan de onderkant was er dus teveel open ruimte. Mijn dunne spriet glee er zo tussendoor, 4 meter naar beneden op de stenen. Met de helikopter 5 dagen ziekenhuis en nu daardoor waarschijnlijk epileptie. Maar eigenlijk is ze er nog goed vanaf gekomen. Je ziet ook helemaal niets meer aan haar gezicht, nog steeds een mooi koppie. Maar wat heb ík staan overgeven voor we die helikopter instapten. pffff.. Dat was het ergste moment uit mijn leven.
Tjessia wat een eng verhaal! Wat erg zeg! God wat moeten jullie je dood geschokken zijn als je je dochtjertje een paar meter lager ziet liggen Hebben jullie nog iets van stappen ondernomen tegen de eigenaar van dat complex?
Toen we terug kwamen uit het zhuis was het balkon al aangepast. Verder geen stappen ondernomen, alleen al het vakantiegeld teruggekregen. (btw lag toen in scheiding dus was met de kids met mijn ouders mee). Was allang blij dat mijn kind nog leefde en geen hersenbeschadiging heeft overgehouden. Ze was bont en blauw, zag zo d'r wimpers uit de ooglid springen van de opkomende zwellingen bah..Maar dat beeld raak je nóóit meer kwijt. En nu zelfs bang voor hoogtes maar dan spreek ik mezelf streng toe want dat wil ik niet zijn. Maar dit is wel een btje offtopic
owww bah ik kan me dit te levendig voorstellen. Wat een onvoorstelbaar rot gevoel moet dat zijn geweest!
Tjessia, jeetje, wat was dat schrikken! Ze is er inderdaad goed vanaf gekomen. Lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Vandaag had ik weer m'n 'oh jee wat ben ik toch een slechte moeder' moment. Ik had Lisa in de maxicosi gezet en ze mopperde aardig, maar ze is ook al bijna 1 jaar dus ik dacht, ze begint het een beetje zat te worden, zit ook behoorlijk krap zo met jas aan. In de auto vond ze het weer prima. Vanmiddag haalde ik haar weer van het kdv, wil ik haar in de maxicosi zetten, ligt er een houten blokje in.... Die zat er dus ook al in vanochtend, niet zo gek dat ze begon te mopperen! Heel onschuldig natuurlijk, maar ik voelde me toch een beetje slecht.
Sluit me daarbij aan! Ik had van de week de roosters dicht gedaan op mijn dochters kamer, omdat het gewoon fris was en de wind stond op die kant van de ramen. 's Middags leg ik mijn dochter argeloos op bed, niet wetend dat mijn vriend ondertussen de roosters open had gedaan om even te 'luchten'. Dit had is dus niet gecheckt. Mijn dochter werd wakker later die dag, met ijskoude armen en benen.... omdat die roosters open stonden. Ik voelde me zo ontzettend rot, dat dat kind waarschijnlijk ontzettend kou had geleden etc etc... Gelukkig bleek het achteraf allemaal mee te vallen...