Voel mij alleen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Bailey1989, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1989

Bailey1989 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve berichtjes :) voel mij al weer stukker beter en jullie hebben gelijk ze zoeken het maar uit ik laat me niet gek maken!

2. Summer sun

Summer sun Bekend lid

14 dec 2013
    570
    1
    0
    Ik zou het wel bespreekbaar maken. Ik vind het niet bepaald respectvol om jouw kind " het mormel" te noemen. Neem aan dat ze dat ook niet willen horen over hun kind

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Dit!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik denk dat zij een probleempje heeft, niet jouw hormonen hoor. Ze zegt het eigenlijk al moet er niet aan denken zo'n baby en dan noemt ze m mormel? Die van mij mocht meteen de deur zoeken en direct naar de uitgang gaan! Dat noem je toch geen vriendin meer? Sommige mensen zijn raar ze worden gesteund.. stank voor dank krijg je er voor terug. Vind het heel rot voor jou. Je verdiend een dikke knuffel!!

5. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL

Wow dit vind ik wel echt héél erg! Heb je goed aan gedaan, dat soort mensen wil je toch niet om je heen hebben. Bah.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb niet alle reacties gelezen...

Ik vind het eigenlijk best triest en een beetje high school gedrag.
    Serieus....hou oud ben je??
    Beetje giebelen en oja, dat weet jij nog niet naar je hoofd geslingerd krijgen.
    En dan ook nog een kindje mormel noemen.

Ik denk dat je "vriendin" Eva heel erg onzeker is en meeloopt Ilse.
    Eva weet ook wel dat er straks dingen gaan veranderen omdat jouw kleintje er is en is misschien bang dat zij alleen achter blijft.
    In deze wanhoopsdaad probeert ze zo close mogelijk te worden met Ilse als plaatsvervanger.

Maar zo zie ik het...

Jammer dat je altijd hebt gedacht een hele goede vriendin te hebben en die je dan vervolgens zo laat vallen.
    Ik zou haar laten vallen. Zulke ben je beter kwijt dan rijk.
    Je moet genieten van je zwangerschap! Niet elke vrijdagavond een rot avond hebben omdat je vriendin niet weet hoe ze zich moet gedragen.
    Daar heb je echt niks aan.

Als je toch wilt proberen je vriendschap te behouden moet je eens afspreken met haar maar niet op vrijdagavond.
    Echt afspreken met z'n tweeën.
    Is die Ilse er toch bij? Dan ga je gewoon gelijk naar huis en dan is de boodschap heel duidelijk.
    Is ze er niet bij? Probeer het dan echt uit te praten. Geef aan hoe jij je erbij voelt. Waarschijnlijk zal ze er wel omheen draaien en het op je hormonen gooien ofzo maar ook dan weet je genoeg.
    Het zijn niet jouw hormonen!
    Maar dan kan je wel zeggen dat je nog een poging hebt gedaan de vriendschap te redden.

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Hier sluit ik mij volledig bij aan.

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat een kinderachtig gedrag zeg... kwetsend ook en het lijkt wel of ze jou je geluk misgunnen..

Ik sluit me helemaal aan bij Beeb87.
    Ik zou nog een serieuze poging doen, als dat niks wordt: let it go.

9. MadebyCET

MadebyCET Lid

9 feb 2014
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een zielig gedrag, kan ze niet gewoon blij voor je zijn, of is het een steek van jaloezie jij wel en hun niet, je bent ze geen uitleg meer verschuldigd, laat gewoon niets meer van je horen, zulke mensen kan je missen als kiespijn.

Enne je wilt denk ik niet eens weten wat ze vertellen als je er niet bij bent, zegt meer als genoeg over hun, zeker als ze "oh ja dat wist jij nog niet" dan moet je al genoeg weten dat jij een leuk onderwerp van spot bent, mede door jaloezie wat er bij zulke is.

Lekker gaan richten op de positieve dingen en voor de rest zulke links heeeeeel ver weg laten liggen, waar ze thuis horen, als zulke (weer) zwanger zijn, dan hebben ze het hoogste woord, en nu ze niet in de belangstelling staan, trappen ze jou de grond in met steken onder water waar ze allebei van weten dat ze je daar mee hebben.

Dusse laat deze minachtende wezens waar ze thuis horen in het donkere heksenbos op planeet van hun fantasiewereld. Mooi in het gezicht maar ondertussen achter je rug lekker roddellen over je om dat ze zelf geen leven hebben. (en waar is dat zes jarige jongetje? ik zou er niet aan moeten denken als een kleine nog zo jong is op stap te gaan, doet mij denken dat haar kleine uhm erg ongewenst is, en dat ze liever geen kinderen had gehad :) )

Pfff doet me denken aan mn tante en nicht achter mn rug om, dus sorry voor mn lange stuk. geloof me dumpen die happen, voor ze jouw kraamtijd met zielig gedoe ook nog verpesten. (uit er varing, om toch in de belangstelling te staan terwijl jouw kleintje dat hoort te wezen, zegt wel genoeg denk ik)

Geniet van je zwangerschap en wees trots op die kleine die veilig in jouw buik groeit!

ps. de juiste mensen komen vanzelf in je leven, wacht maar af

Deel Deze Pagina