Bedankt!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door williebb, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. williebb

williebb Actief lid

22 mrt 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteravond is er iets bijzonders gebeurd. Voor het eerst na 3,5 jaar 6 keer IUI en onze eerste IVF hebben we gisteravond positief getest. En dat pas 12 dagen na de TP en nog wel s avonds.

We weten dat er nog steeds een kans is dat het alsnog mis gaat, maar zijn hier al zo blij mee!!
    Ik wil iedereen op dit forum even heel erg bedanken voor het mogen meelezen met wat jullie meemaken en het beantwoorden van mijn vragen.
    Het was soms precies wat je nodig hebt als je er even doorheen zit.

Nog wel 1 vraag: hoe lang hebben jullie gewacht met het vertellen aan jullie directe familie en beste vrienden? Juist omdat je weet dat de kans op een MK bij IVF groter is dan bij een spontane zwangerschap

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    De kans dat het goed blijft gaan is nog altijd groter!
    Om die reden (en ook omdat je je omgeving hard genoeg nodig hebt, mocht het toch mis gaan), wist mijn naaste omgeving vanaf de positieve test dat we zwanger waren. Tijdens iui en ivf traject hadden ze ook enorm meegeleefd, dus waarom ze nu uitsluiten?
    Geniet ervan meid! Van harte!!! Ik weet hoe dit voelt (incl de enorme onzekerheid en spanning ;) )

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!! Onze naaste familie wisten dat we in het traject zaten, dus wisten ook wanneer we mochten testen, dus vanaf de positieve test wisten ze dat ik zwanger was.
    Wat Merah zegt, ze leven erg mee.
    Maar het is natuurlijk een eigen keuze.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!

Wij hebben het alleen verteld aan mensen die wisten van het traject. de rest pas na 12 weken.

Deel Deze Pagina