Hallo meiden ik schreef dit net in een ander topic: Vannacht dus weer minimale rood gehad, vind het wel gek of hoort dat zo bij een eerste echte ongesteldheid. Mijn temp die ik 5 dagen bijhoud is nog niet beneden de 36.6 maar vraag me af wat mijn basale temp is. Moet natuurlijk afwachten wat het doet vandaag deze zeer lichte bloeding... Maar ook kijken wat mijn cyclus hierna doet! Erg belangrijk natuurlijk. Zou het horen bij zo een eerste cyclus vraag ik me echt af... Rood is het wel maar er zit heeeel veel slijm bij. Echt heel anders is het dan normaal. Wat een vragen allemaal maar hoop ze over 4 weken beantwoord te krijgen... ben ook zo ongeduldig! hahaha. ============================ Maar vraag me wel af of het normaal is om zo weinig bloed te hebben. Normaal gesproken en ook tijdens de stopweken heb ik wel een nachtverband nodig en een gewone verband nodig (lees: maandverband) om het op te vangen paar keren per dag. Wie heeft dit ook gehad, of moet het nog doorbreken misschien? Kreeg roze verlies op 6-11 en daarna 7 -11 heel weinig maar wel rood van kleur, op te vangen in halve nog niet eens eigenlijk inlegkruisje en moet vandaag even kijken. En normaal komt het gelijk in 1x heel veel. Het stroomt ook niet...
Het is je eerste natuurlijke menstruaties na pilstop, maar hij is heel anders dan normaal? Een pilbloeding kun je niet vergelijken met een natuurlijke menstruatie. Ook je menstruatie na pilstop kan verschillen met de menstruaties die je voor pilstop had. Ook kun je afgelopen ronde van pilstop tot aan je eerste natuurlijke menstruatie nog geen eisprong gehad hebben. Dan verlies je dus alleen nu wat baarmoederslijmvlies wat weinig kan zijn. En dat is dus normaal. Waarschijnlijk hoop je stiekem dat dit een innestelbloeding is welke vaker niet dan wel voorkomt. Doe voor je eigen gemoedsrust een testje. Bij een zwangerschap zou daar een duidelijk tweede streepje, dus geen tuurstreepje, op te zien moeten zijn. Negatief, dan kun je je het beste gaa richten op je komende eisprong. Desnoods ga je naast het temperaturen ovulatietesten gebruiken. Je basale lichaamstemperatuur weet je eigenlijk pas als je een cyclus volledig correct hebt getemperatuurd. Heel veel succes!
Dank je wel voor de interessante informatie Be Happy! En bedankt voor de succes wens. Heb wel ook gelezen dat je pas 1 week na de innesteling een test kan doen ivm hcg hormoon die zich gaat afscheiden na de innesteling zelf. Dus je zou nu zo wie zo niets kunnen zien. Ja stond er ten minste 4-5 dagen met speciale gevoelige testen wel ná de innesteling. Heb me al erin verdiept dus. Allemaal reuze interessant maar moet uitgaan van een menstruatie denk ik hoe licht ook.
Je bent zwanger Wanneer de innesteling heeft plaatsgevonden, begint je lichaam met het aanmaken van het hormoon HCG oftewel het zwangerschapshormoon. Je bent nu dan ook echt zwanger, maar op dat moment weet je dat zelf nog niet. Je moet ongeveer nog een week geduld opbrengen om een zwangerschapstest te kunnen doen. Ben je wat minder geduldig van aard, dan kun je met een vroege zwangerschapstest al een aantal dagen eerder testen. Bron: Innesteling en innestelingsbloeding; hoe, wat en wanneer
Wat je bloeding betreft... Gedurende mijn pil had ik ook héél veel bloedverlies en was ik er echt ziek van... Na mijn pilstop kreeg ik ook een menstruatie van 4-5 dagen, maar véél lichter dan wanneer ik de pil nam. Nu ruim een jaar na mijn pilstop, heb ik nog slechts 2 volle dagen bloedverlies en ook niet meer zo hard, het zou dus wel kunnen dat het verschilt hoor!
Ik heb veel slijm (sorry) en dan daarin heel donkerrood bloed erin... Bedankt voor je ervaring te delen.