Vraagje. Ik ben 27 weken zwanger en voel mijn baby alleen heel laag. Voel hem nooit boven mijn navel, alleen 3 cm daar onder en nog lager. Mijn baarmoeder groeit wel goed, die zit ver boven mijn navel. Herkennen jullie dit?
Niet het laag voelen.. wel heb ik zelf het idee dat ik het meest links voel gebeuren.. Enkele keer ook wel rechts ( voornamelijk dan bovenin), maar kennelijk heeft ons ukkie een voorkeur om mij links "te porren"....
Hoi, Ik voel ons kindje ook vrijwel alleen laag en links onder in mijn buik. Maar ze ligt dan ook half in een stuit en half in een dwarsligging dus misschien dat jouw kindje ook anders ligt dan met het hoofdje naar beneden? Kan trouwens nog geen kwaad hoor, ik hoorde gisteren van de verloskundige dat ze zeker nog tot week 34 genoeg ruimte hebben om zelf te draaien. groetjes
Tot 29 weken voelde ik mijn kindje alleen maar links onder; ze lag dan ook linksonder met de beentjes/stuit, het koppie bovenin. Op een avond voelde ik haar gewoon omdraaien! Die week bleek op de pretecho dat ze inderdaad gedraaid was; ze ligt nu met het hoofdje mooi beneden en de beentjes rechtsboven. En dat laat ze weten ook; ze kan behoorlijk hard trappen en duwen, nu alleen op die plek. Dikke kans dat jouw kindje zich ook nog spontaan omdraait!
Hier voel ik de kleine juist alleen maar bovenin...lekker tegen mn maag aan zo af en toe. Maar 9 van de 10 keer voel ik hem links boven en heel soms rechts. Gister bleek ook bij de vlos dat het hoofdje helemaal beneden ligt. Vind ie blijkbaar lekker zo. Het schijnt ook dat ze echt een voorkeurshouding in de buik al gaan ontwikkelen