Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben.(4 weken en 5 dagen). Week ervoor t/m gister flinke menstruatiekrampen gehad. Maar vandaag voel ik helemaal niks van symptomen. Is dit een slecht teken??? Ben zo bang voor een miskraam!
Meis rustig aan .. je hoeft nog helemaal niks te voelen ik heb tot 5 weken vanalles gevoelt en daarna zo goed als niks meer .. en nu al 4 weken echt niks.meer op beetje gevoelige borsten na (en die explodeerde de 1e weken ) dinsdag me 7e goede echo gehad en super drukke baby nu 11+5 Probeer te geniete
Ik heb helemaal niks gevoeld tot week 6, toen begonnen de symptomen Sinds week 11 niet meer misselijk en heb vrijwel nergens last van, het is dat ik een behoorlijk buik heb en dat de kleine sinds maandag schopt anders zou ik me nog niet zwanger voelen
Idd die krampen komen en gaan, pas maar op straks hang je boven de pot en zou je willen dat je niks voelde Maar ik snap je onzekerheid helemaal. Een troost voor jou. Het is mijn 5de zwschap en ik ben net zo onzeker
Hahah ik ben gelukkig niet de enige die onzeker is! Ik probeer me voornamelijk niet al te druk te maken en gewoon lekker bezig zijn met andere dingen
Ik voel de ene dag totaal niks en de andere dag voel ik van alles en nog wat Sinds gister ben ik niet meer misselijk, niet dat ik heel erg misselijk was maar toch ga ik dan denken 'klopt dat wel?' Mijn borsten doen ook bijna geen pijn meer. Bij elk pijntje dat ik in mijn buik voel denk ik 'dit zou toch geen miskraam zijn?' Heeeeel frustrerend!
Beauty.. precies wat jij schrijft! Ik ben dan totaal niet misselijk, maar wel vrijwel elke dag een heel licht zeurende pijn in mijn onderbuik... brrr!
Ik werd pas na 6 en halve week een beetje misselijk. Alleen als ik de geur van eten rook. Daarvoor ook totaal niet hoor. Nu is het weer over. Dat zeurende gevoel had ik ook dus het hoort er allemaal bij. Nog een geruststelling: Mijn eerste zwangerschap ben ik dansend doorgekomen om het zo maar te zeggen hihi. NERGENS last van gehad
Dit is echt mijn aller eerste zwangerschap, dus ik heb geen idee hoe mijn lijf reageert. Wel merk ik dat mijn borsten nu al eigenlijk te groot worden voor mijn cup... erg vervelend, want ik zat van mezelf al op E en dan moet ik op zoek naar nog groter... brrrrr vind het nu al moeilijk. Verwacht zelf wel dat mijn kwaaltjes nog moeten komen, want maagzuur heb ik wel al 3x heel heftig gehad, terwijl ik daar in mijn leven eigenlijk nooit last van heb. Daarnaast met mijn ma gesproken en zij en mijn oma (haar moeder) hebben beide last gehad van maagzuur en zwangerschap suiker! Oops! Opletten dus!
Dank voor de reacties. En fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die onzeker is! Haha... bén je eindelijk zwanger, komt de volgende onzekerheid alweer aan!
Hè pmk, we zijn even ver volgens mij! Hier ook ene dag best moe, andere dag minder tot niets... Zelfs bij n derde zwangerschap twijfel ik weer. Weet echt niet meer hoe het de vorige keren was, vergeet soms dat ik zwanger ben...
Hetzelfde hier.. De ene dag heel moe en bijna de hele dag lichte krampen, de andere dag alsof er niets aan de hand is...
Ik ben vanaf week 5 heeeeeeel moe geweest. Sinds 2 weken is dat gevoel bijna weg en eergisteren een pracht van een eerste echo gehad! Zegt dus helemaal niets. Hoe anders dan mijn eerste zwangerschap, toen was ik 9(!) maanden lang misselijk
Hier voel ik ook niets (meer). Ik heb gisteren ook bruin / rood bloed verlies gehad.. nu maar wachten op de miskraam ws.. 5 weken zwanger precies vandaag en ook de testen werden lichter.
Beste Nephtys, ik snap dat je verdrietig bent, maar ik vind het wel een beetje gek om in allerlei topics van anderen ouw berichtje tegen te komen, soms bijna woordelijk hetzelfde. Waarom hou je het niet bij een/je eigen topic?
Wist niet hoe t werkte maar zo dus idd 1 topic handigste. Wellicht hadden meer mensen t meegemaakt en dacht zo antwoorden te krijgen of begrip. Aangezien vriendin zei ach weet je ti's de natuur heb zooooveeel mensen meegemaakt die t later hadden erc tja . Maar je hebt gelijk