hahaha , het is bijna niet meer uniek dat je zwanger bent want als je om je heen kijkt lijkt iedereen wel zwanger te zijn... kan er zo al 10 opnoemen die ik goed ken,die zwanger zijn..! al let je daar meer op , nu je het zelf ook bent.. maar je hoeft maar ergens te lopen en de oogjes zeggen al ' die is ook al zwanger''.... hahaha.. iemand ook daar ervaring mee... ?
Ik moet zeggen dat nu ik weet dat ik zwanger ben, je steeds meer vrouwen ziet die ook zwanger zijn. Het lijkt wel of je dat toch meer opvalt. Op dit moment zijn er ook 3 vriendinnen van me zwanger. Ik kijk er nu al naar uit om ze het te vertellen. Lijkt me leuk dit te delen met elkaar. Maar ik wacht nog 5 weekjes, totdat ik de eerste 12 weken voorbij ben.
Ik ken ineens ook veel zwangeren! Sowieso nog 3 collega's, ook allemaal ongeveer even ver. Verder nog 3 buurvrouwen, kennisen van vrienden... ga zo maar door! Lijkt idd wel een babyboom! Of lijkt dat nu ineens zo omdat ik er nu meer op let?
Ik dendat het in vriendenkringen aanstekelijk kan werken op dit moment zijn er opeens 3 vriendinnen van mij zwanger, 22 weken, 16 weken en en 17 weken...het is wel grappig... ik denk ook dat als je zelf zwanger bent, andere zwangere je gaan opvallen, terwijl je er vroeger misschien geen aandacht aan besteedde.
nou ik heb een zeer grote familie me oma heeft nu 28 kleinkinderen ja en nu iets van 30 kleinkinderen en er zijn ernog 5 opkomst dus ben zwanger samen met de vriendin van me broer krijgen 2ling en met 2 nichtjes die nog thuis wonen niet echt ideeaal maar goed. veder 1 vriendin die zwanger is
Ik kende tot voorkort, behalve binnen mijn werkkring (welzijnssector) geen jonge (tiener) moeders. Plotseling zijn 3 meisjes uit mijn studieklas ook zwanger, mijn benedenbuurmeisje van 17, het zusje van mijn vriends beste vriend, en zo kan ik er nog heel wat opnoemen. Ook lijken er plotseling veel meer oudere uit mijn omgeving zwanger te zijn, persoonlijk denk ik dat het gewoon komt doordat ik er nu meer op let dan vroeger. Maar toch.
Komt inderdaad omdat je er meer op let nu je zelf zwanger bent. Verder is er deze zomer wel een soort van babyboom (kijk maar naar het tekort aan kraamverzorgende en de topics die daar over gaan) maar dat is toeval denk ik
Klopt, bij mij: Nicht van me vriend Klasgenoot De fokker van mn katjes 3x een goede vriendin van me Ongelovelijk....
M'n schoonzusje en alle schoonzusjes van m'n zus 2 vriendinnen dit jaar net bevallen 3 collega's Maar ik zie ze ineens ook veel meer lopen hoor! Je let er nu gewoon meer op,
mijn neef is net vader geworden paar dagen terug, me schoonzus kan elk moment nog gaan bevallen. 3 oude vriendinnen zijn zwanger. en ik ben zwanger! dus dat is wel veel tegelijk idd!
Dat had ik juist vorig jaar. Toen had ik zoveel zwangere vrienden, familie en collega's dat ik het zat was om altijd maar voor een ander kraamkado's te moeten kopen. En nu ben ik helemaal 'alleen' zwanger :-?
hier is voor mijn gevoel ook iedereen zwanger en zeker als ik een kijkje op hyves neem maar ja das ook de leeftijdgroep een beetje denk ik
Het is volgens mij idd gewoon omdat je er meer op let. Als je zelf net een rode auto hebt gekocht zie je die ook opeens heel veel rijden, terwijl je die eerst niet zag. En als jij in de leeftijd van kindjes zit, zitten je vrienden/vriendinnen dat natuurlijk ook En het tekort aan kraamverzorgers in de zomerperiode komt niet echt door een babyboom, maar meer doordat de helft van de kraamverzorgers ook op vakantie zijn 8) Dus niet meer zwangere, maar minder kraamverzorgers
haha bij ons op het werk zijn er al 5 zwanger! allemaal voor augustus - oktober dus allemaal kort op elkaar. nog even en er lopen allemaal vreemde vervangers rond hihi. voor de rest let je er gewoon veel harder op denk ik. en nu dat het wat warmer is, je gaat meer weg, mensen kleden zich "strakker"en dan valt het wat harder op.