Sinds 2 dagen weet ik dat ik zwanger ben, heel pril dus, 4 w en 4d. Sinds gisterenavond heb ik onwijs last van mijn onderrug, echt zo'n zeurderige "pijn"en ook wat krampjes steeds in de onderbuik. Het lijkt alsof ik ongesteld moet worden zeg maar, maar die krampjes heb ik al een week. Hoort dit er nou bij of moet ik me zorgen maken? Ik heb al 3 kinderen maar kan me niet herinneren dit ook in het begin van die zwangerschappen gehad te hebben
Hey Meis, ik had dat in het begin ook dacht steeds dat ik ongesteld moest worden des te groter de verassing dat ik zwanger bleek te zijn. Succes Liefs Vivian
ik was ook en ben nog steeds erg onzeker. Het is mijn 1e zwangerschap pas en bij elke pijntje hebik zoiets van o het gaat niet goed. Ben nu 18 weken en heb het dus nog steeds
Ik heb het ook. De eerste 2 weken dat ik het wist, dus week 4 en 5 had ik het heel erg, menstruatieachtige krampen en dacht ik steeds, nee he....maar nu is de pijn vrijwel weg, komt af en toe nog eens een minuutje opzetten, maar nu ben ik vreselijk misselijk de hele dag. En das ook niks Dus wees gerust, alles kan! En gefeliciteerd! Doet me trouwens goed dat iemand die al 3x een kindje heeft gebaard nog onzeker kan zijn, bij mijn is het de eerste zwangerschap en dan weet je helemaal van niks!
nee dat is helemaal waar. Maar ik denk dat die onzekerheid er ook wel helemaal bij hoort. Maar je bent nu zo misselijk, das idd minder, sterkte ermee meis
vandaag 6 weken: de zeurderige rug en buik heb ik nog steeds. Komende week de vk bellen. Ik heb de ha nog niet ingelicht wanneer hebben jullie dat gedaan? Direct of ook even gewacht?
hallo, onzeker was en ben ik zeker. toen ik net wist dat ik zwanger was toen zat ik heel de dag maar te denken van o nee straks gaat het mis. ik was zo bang dat het mis zou gaan. het was bij mij week 4 en 5 nu ik net 7 weken zwanger ben ben ik nog steeds bang dat het mis gaat maar ben er een stuk minder mee bezig als 3 weken geleden. en wanneer ik me huisarts heb gebeld... ik heb de dag er na de huisarts gebeld om het door te geven. en om te vragen of ik nog iets bijzonders moest doen of moest weten. doe rustig aan en maak je niet al te veel zorgen... groetjes
heb het ook gehad een aantal weken lang in het begin. Hoort er gewoon bij hoor. Niets aan de hand. Hoorde van iedereen in mijn omgeving dat het erbij hoort. Je bent dus niet de enige.
oh gelukkig ik was echt bang dat ik de enige was die zo bang is dat het allemaal gigantisch misgaat! ieder pijntje denk ik oh jee nee he