Goedemiddag, door problemen tijdens mijn zwangerschap heb ik nu al weken bedrust moeten houden. Niet echt de manier waarop ik mijn zwangerschap van te voren had voorgesteld.Zijn er dames met hetzelfde probleem? groetjes Evelien
Ik heb het gehad van week 7 tot week 20, af en aan bedrust voorgeschreven gekregen. Werd er helemaal gek van. Je dondert wel even van de roze wolk af als je je zo slecht voelt. Maar ja nu gaat het veel beter met me, ben weer vol aan het werk en voel me goed. Het is allemaal van voorbijgaande aard (na 9 maanden dan) en voor een goed doel. Al wil je die woorden op zo'n moment absoluut niet horen....
Ja hoor, Evelien, ik lig ook....!! In het begin vd zwangerschap lag ik 4 weken in het ziekenhuis, later nog twee keer een week en daarna -gelukkig thuis- moest ik het ook rustig aan blijven doen. Sindsdien staat er een bed in de woonkamer, ligt een stuk prettiger dan op de bank! Nu lig ik alwéér een week of 3 (ivm baarmoederhalsverkorting en voortijdige weeen)... sta alleen nog maar op voor de wc en het eten. Maar ik weet waarvoor ik het doe en het is vol te houden! Nog een paar weken voor mij... Hoe lang moet jij nog?? groetjes Cherda
Hier geen bedrust maar wel rust en dus niet meer werken van de vk. Bloeddruk is te hoog en hou heeel veel vocht vast. Ik verveel me dus nu al. Petje af voor jullie dames die de bedrust volhouden..
niet de enige dus! Ging het zo goed Lin, dat je weer alles mocht? En Cherda, jij ligt dus ook al weer een tijdje. Moet je echt tot aan het eind blijven liggen? en wat is dat het eind? ik heb net 11 weken in het ziekenhuis gelegen en ben net thuis. Ben inmiddels 32 weken zwanger en waarschijnlijk mag ik vanaf 34 weken weer wat meer gaan doen. Had/heb ook verkorte baarmoeder hals. groetjes Evelien