wat moet ik hier nu weer van denken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lindabreusers, Sep 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    #1 lindabreusers, Sep 16, 2009
    Last edited: Sep 16, 2009
    ik ben 18 augustus gestopt met de pil nadat ik deze weer 6 maanden heb geslikt (na mijn bevalling van mijn eerste) Dus van maart t/m augustus.
    Op 23 augustus werd ik netjes ongesteld. Ongeveer op 3 sept kreeg ik steken in mijn lies. paar uurtjes last van gehad daarna was het over. Vorige week donderdag (10 sept) weer pijn maar dan over mijn hele onderbuik. (nee niks verkeerds gegeten) We zijn nu nog niet echt aan het klussen hoor, maar heel soms ff tussendoor doen we het en als het zo is dan zijn we er op dat moment ook voor gegaan. dus het is zeer welkom!!

Nu vandaag, dag 25, heb ik wat donkerbloedverlies/bruin. Ik heb nog geen rood kunnen ontdekken Het zit niet op mijn maandverband en niet op het wc papier, maar als ik wat dieper (sorry) ga dan zit er wat op het wc papier.

Nu ben ik al een tijdje bij een paragnost onder behandeling (jullie hoeven er niet in te geloven hoor). Zij probeert vooral de stress bij mij weg te halen die ik de afgelopen maanden heb opgekropt. Bas was de eerste maanden vanwege kma alleen maar aan het huilen. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
    Nu vertelde ik haar dat ik heel graag nu al zwanger wil worden, maar dat mijn man en ik besloten hebben om hiermee tot het einde van het jaar te wachten. Toen is ze de behandeling gestart. Na afloop vroeg ik haar of dat ze iets kon merken aan mijn bekken, omdat ik daar nu weer last van heb. Nou zei ze een beetje, maar niet heel erg, maar met dat zwanger worden zit het wel goed. Ik zei hoezo en toen deed ze er heel lacherig over. Ze zei het komt wel goed, je komt er nog wel achter. Je hormonen zijn wel wat onrustig.

Ik hup naar huis, een test gedaan. negatief. was te verwachten dacht ik met dat bloedverlies (ongesteld denk ik)

Maar nu zit ik weer wat verder te denken. Misschien is die eisprong pas vorige week geweest, vandaar die pijn in mijn onderbuik en is dit een innestellingsbloeding. Dat had ik bij Bas ook. En er zat ook zoveel op het wc papier als toen bij Bas, want toen dacht ik echt dat ik ongesteld ging worden.
    Mijn man zei van de week nog dat ik zo chagerijnig ben. Dat zegt hij niet snel en ik heb ook het idee dat ik wat voel aan mijn borsten en veel plassen, maar ja nu ga je je natuurlijk alles in beelden.
    Met Bas had ik trouwens voordat ik zwanger van hem was ook een lange cyclus. 38/31 en daarna was Bas er al, maar dat was uiteindelijk ook 37 dagen.

Wat moet ik hier nu weer van denken? Ik weet dat zei echt dingen kan voelen en zeggen die niemand weet.
    Laatst was mijn man daar en stond zijn overleden opa achter hem. Ze vertelde dat opa zei dat mijn man een brief in zijn kist had gedaan en ze zei ook ongeveer wat erin stond. Nou mijn man komt niet uit onze woonplaats dus zei kende hem niet en dit wist ook bijna niemand.

maar ff to the point wat denken jullie?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes, Linda

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    hmm.. als je denkt dat vorige week je eisprong was die je gevoeld hebt, dan zit er niets anders op dan nog een paar weekjes te wachten met testen vrees ik. het kan idd zo zijn dat je een kleine innestelingsbloeding had. dit had ik ook bij jamie. een paar dagen aan een stuk beetje bloedverlies. kan innestelingsbloed zijn, kan ook gewoon een adertje zijn wat gesprogen is. ik zou gewoon even afwachten. wat de paragnost, kan ik best allemaal geloven hoor... nu nog zien of het waar is he :)

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Voor jou is het ook spannend zie ik. ben benieuwd of die pendel uit gaat komen.

Groetjes, Linda

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ja spannend voor mij :) maar ik ben zeer geduldig, geen zin om weer een negatieve zwangerschapstest te zien dus ik wacht nog even tot van het weekend. als ik dan niet ongi ben dan doe ik een test. ik voel me overigens wel zwanger, af en toe van die misselijke vlagen enzo (had ik bij jamie ook :p) njah, kben benieuwd :) heb de testjes al wel in huis :)

5. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Ik weet eigenlijk helemaal niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ja ik heb wel het een en ander gevoeld, maar was dat wel een eisprong. Ik denk het, maar eigenlijk heb ik geen idee.
    Aangezien mijn cyclus nogal wisselend kan zijn.

Mocht ik nu wel zwanger zijn, dan denk ik dat die paragnost dat niet heeft willen zeggen bang dat zij dat heeft gezegd als het bijv mis zou gaan.
    Het het houdt me wel al de hele middag bezig. Vanochtend dacht ik nog ongesteld te zijn en nu zit ik weet het internet af te speuren. Gekmakend is dit gewoon.
    Ik zal gewoon tot volgende week af moeten wachten. Als ik dan niet ongesteld ben ff een testje doen.

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ach meis, zwanger worden is een kwestie van geduld, soms veel geduld en heel soms heel erg veel geduld... tis echt een mirakel en we kunnen niet meer doen dan klussen, de rest is aan mother nature... :) nog ff geduld en dan kan je testen! ik vind het ook wel heel moeilijk om aan alle pijntjes en kwaaltjes een oorzaak te geven omdat we niet weten hoe onze cyclus precies in elkaar zit.

7. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hoi Linda!
    Ik heb precies hetzelfde als jou!

Ook 6 maanden de pil geslikt na geboorte van dochtertje in februari en 21 augustus de laatste pil geslikt. En nu vanmorgen had ik ook wat bruinige verlies,ook dag 25, de rest van de dag werd het weer lichter maar het rommelt wel een beetje. En dit is ons 1e ronde.

Mijn NOD is zondag, de jouwe waarschijnlijk ook?
    De vorige keer waren m`n cyclussen vrij regelmatig met een gemiddelde van 29 dagen. Bij m`n dochtertje had ik bij 7.5 week en 8 weken dat ik 1 keer flink wat rozig verlies had en niet voordat ik ongesteld zou moeten worden. Dus vind dit wel apart.

En geloof ook wel in mediums e.d.!

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb op dit moment ook bruinverlies (1ste ronde en maandag NOD) dus ik lees ook even mee als je het niet erg vindt ;)

9. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @lindabreusers: geloven of niet, jouw verhaal herken ik volledig.
    Midden augustus zijn mijn vriend en ik ook naar een paragnost geweest (ze is een vriendin van mij), ze zag gelijk dat ik een Mk had gehad.
    Ze gaf ook gelijk aan dat ik weer heel snel zwanger zou zijn en dat ik het mischien al was.
    Een week later was ik ongi en gisteren had ik een posi test in handen.

Dus geloven of niet, sommige weten precies wat ze zeggen.

10. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    @Nancy79: nee, vind het helemaal niet erg als je meeleest hoor. Daar zijn forums voor gemaakt haha.

Gisteren een heel gesprek gehad met mijn man over wat er nu allemaal gaande is. Zijn gevoelens worden, net als de mijne, heen en weer geslingerd. Het ene moment denk je ongesteld te zijn. Dan stel je je daar op in en dan zegt zo'n paragnost vanalles. Je weet gewoon niet meer wat je moet denken. Mijn man had het er gisteren ook nog over dat zij misschien wel kan voelen dat ik wel snel zwanger zal zijn, maar dat het nu nog niet is. Wie weet heeft ze dat wel bedoeld.
    Ik vind het ook zoiets om haar hiervoor op te bellen. Ik bedoel als ik echt ongesteld ga worden dan komt het toch wel en merk ik het vanzelf.

Vanmorgen wel wat meer bruin/roze verlies gehad, maar nog niet echt buikpijn of zo. Bij Bas had ik wel wat minder verlies, maar ja wie zegt dat het altijd hetzelfde is. Sommige vrouwen zien hun innestellingsbloeding aan als menstruatie, dus dan neem ik aan dat er wel wat meer 'bloedverlies' bij komt kijken.

@Lief09: hoe is het nu met jou? Zet het door of is het toch gestopt? Ik hoop het natuurlijk niet voor jou :)

Ik vind het wel fijn om ervaringen met jullie uit te delen. Dat kan je toch enigszins een beetje geruststellen om niet het hele internet af te gaan speuren.

By the way heb ik wel gewoon een nieuwe banner aangemaakt.

Liefs, Linda

11. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Het lijkt nu toch echt op een ongesteldheid, jammer maar het is niet anders. Wel zitten er (sorry voor de details) zwarte stukjes er tussen. Echt donkerrood maar bijna zwart. Wie weet was er wel iets gaande, maar is het niet gelukt of zo. Maar goed daar zal ik nooit achterkomen. Misschien wel bij die paragnost. Wie weet.

Succes allemaal met zwanger worden!!

Liefs, Linda

12. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Jammer dat het toch is doorgezet, Linda!!! Maar misschien eheft je man wel gelijk, dat die paragnost heeft aangevoeld dat je snel zwanger zult zijn maar niet meteen de eerste maand.

Hier is alles weer helemaal gewoon by the way! Afscheiding is weer helemaal licht van kleur, gisteravond wel kramperig gevoel in m`n onderbuik. Dus even het weekend afwachten!

Share This Page