help: iemand ervaring met primolut en clomid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jufkrisje, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoi meiden,

Banner zegt al genoeg...

Na het stoppen met de pil nog geen ongi gehad. Nu bij de gyna geweest, alles was gelukkig goed, alleen werkt mijn bovenkamer dus niet goed mee :(

Nu kreeg ik primolut mee, 21 pillen voor 7 dagen x 3 tabletten per dag... Daarna moet ik ongi worden en dan vanaf cyclus dag 3, 5 dagen clomid 50 gr slikken en dan cyclus dag 12 een echo krijgen om te kijken of er een eitje rijpt...

Nu ben ik heel benieuwd naar ervaringen van meiden waar deze medicijnen gelijk goed aansloegen of juist ook ervaringen die minder waren :S dus nog geen ongi/eisprong kregen?!

Alvast bedankt :D

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi hoi,

Ik ben begonnen met clomid 100mg en dit heeft een ronde of 4,5 geleid tot een eisprong netjes rond dag 30. Daarna werden de cyclussen steeds langer en ben overgegaan op 150mg. Hierbij nog steeds cyclussen van over de 43 dagen. Nu ondertussen al verschillende rondes erop zitten met hormooninjecties(ook nog steeds lange cyclussen, maar dit kunnen ze steeds ophogen)
    Moet zeggen dat ik bij de clomid wel erg veel last had van opvliegers en stemmingswisselingen en dat is nu helemaal weg bij de spuiten.
    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel, hopelijk doet de clomid zijn werk voor je, succes,
    oja na kuurtje primolut werd ik binnen 5dgn ongi
    liefs Wen

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi wen... dabkje voor je reactie...

Hoop dat het bij jou ook snel (weer) raak mag zijn, die bbz zal wel erg heftig zijn geweest :S

Was de rede dat jij primolut/clomid kreeg ook omdat jij geen ongi kreeg?? Of was je onregelmatig, heb je pco, of iets anders???

Nog meer meiden ervaringen!??!

4. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoi jufkrisje,

ben ondertussen in mijn 3de ronde met clomid en pregnyl.
    ben hiermee begonnen omdat ik heel onregelmatige cyclus had., en mijn eitjes heel slecht uit zichzelf groeien
    nu altijd een cyclus van 29 dagen dus de clomid slaat toch wel aan heb elke keer goede eitjes en als men eitjes groot genoeg zijn krijg ik een pregnyl spuit om het te doen rijpen en zo weet ik exact wanneer ik mijn eisprong heb.
    maar tot hiertoe nog geen resultaat!!
    wij zijn nu twee jaar bezig en men geduld raakt stilaan op
    nu dinsdag is normaal mijn NOD ben benieuwd of het deze keer gelukt is , hebben in alle geval ons best gedaan.
    als het deze keer weer niet gelukt is moet ik naar het ziekenhuis voor een onderzoek om te kijken of men eidleiders goed doorganklijk zijn en ook men vriend zen zaadjes moeten binnen !!
    hoop zo dat die testen goed gaan zijn.
    niet leuk he dat je iedereen om je heen zwanger ziet worden en dat het bij jezelf niet lukt , vind dit soms zoooooo frustrerend maar ja , onze tijd komt nog wel (hopelijk)
    groetjes van melanietje

Deel Deze Pagina