Kun/mag je een (inground) trampoline ingraven bij een huurwoning? En moet je het gat dan bij opzeggen van de huur weer dichten?
Dr is maar 1 persoon/instantie die je daar antwoord op kan geven, je verhuurder. Bij mijn ene huurhuis mocht het wel, moesten wel het gat weer dichtgooien aan het einde van de huurperiode, maar bij het andere huis niet.
Ja dit mag, en ja, na afloop moet je het inderdaad weer herstellen Het staat in het burgerlijk wetboek; deel 7. Je mag kleine veranderingen maken ALS ze ongedaan gemaakt kunnen worden; en even een flink gat graven in de voortuin kun je later ook weer dichtmaken. Ik adviseer je wel om even de woningbouw te bellen en een heads-up te geven en informeren of er niet per ongeluk een leidingkje of stroomkabel ligt/loopt, naar de schuur of iets dergelijks... Zodat je niet straks jezelf zonder stroom zet.
Ik ga er van uit dat dat idd geen enkel probleem is. Je mag je tuin inrichten zoals je wil, mits je maar geen mega gat achterlaat als je evt. Gaat verhuizen. Maar zo' n gat van een trampoline heb je zo weer gedicht.
Hoe diep zijn die gaten? Over het algemeen mag het wel maar dan moet je het vaak wel weer dicht gooien als je weet verhuisd. Maar pas op met de diepte want soms liggen de waterleidingen en andere infra gebeuren op vreemde plekken en dus soms ook Door de tuin van een huis
50 - 75 cm diep ik denk dat voor jonge kinderen 50 cm wel kan. t liefst voer ik de grond af, geen idee waar ik het moet laten!
Als t goed is mag dat maar zou t wel aangeven bij je woning bouw. Wij hebben ook aanpassingen gemaakt in t huis en ze zeggen, als t maar netjes gebeurt en ook weer netjes terug komt of beter is dan eerst. Je kan ook aan de volgende huurders vragen of het gat zo mag blijven, misschien komt t ze wel fijn uit ivm eigen trampoline of iets dergelijks, en als ze dat niet willen dan stort je het gat weer dicht.
Gat moet volgens mij weer dicht tenzij de volgende huurders aangeven dat ze het gat zo willen houden (Is ook zo met vijvers e.d.)