wit slijm/klonterige afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MaDe87, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Alvast sorry voor de details :)
    Ik heb best wel regelmatig last van slijmerige afscheiding. Nu is dat natuurlijk niet raar, maar het zijn echt van die witte klonten slijm. In het water van het toilet zie je ook echt grote vlokken/klonten wit. Het lost niet op met het water zeg maar.. Het is echt een stevige massa.

Heeft iemand anders dit ook?
    Ik voel het er soms echt uit lopen, heel vies!

Liefs!

2. Sampie12

Sampie12 Lid

6 dec 2012
    94
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik heb dat inderdaad ook even gehad. Bij mij waren het niet echt klonten :), maar wel erg veel wit slijm en voelde het ook wel eens lopen.
    Maar ik moet zeggen dat het bij mij nu helemaal over is, ik denk zo'n 2 weken? Dus ik hoop voor je dat jij er dan ook zo rond die tijd vanaf zult zijn!
    Voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waarom wij dit zo hebben (gehad).. ;)

3. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Dit kan bij een schimmelinfectie horen.. Als je geen jeuk hebt en geen opgezette schaamlippen denk ik alleen niet dat dat het is. Zelf heb ik ook last van meer afschijding sinds ik zwanger ben. Is heel normaal. Hele dikke klonters heb ik niet maar wel verschilt mijn afschijding per dag van structuur. de ene dag is het wat dikker en lijkt het op mayonaise/creme en de andere dag is het waterig. Wel is mijn afscheiding altijd wit! zolang het wit is of doorzichtig is het normaal heb ik me laten vertellen.

Wel heb ik in het verleden last gehad van een alergische reactie op antibiotica (voordat ik zwanger was) toen was mijn afscheiding heel erg klonterig en droog en leek het net alsof er korrels wcpapier uit mijn doos kwamen. Verder heb ik nooit hele dikke klonters gehad!!

Het is zeker vervelend. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even naar de huisarts gaan of aan je verloskundige vragen of het normaal is. Vaak hoef je je geen zorgen te maken!

Draag vooral katoen ondergoed en gebruik geen inleg kruisjes!! hoe erg het ook is. Maar daarvan word het juist erger!

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb dit ook al vanaf het begin dat ik wist dat ik zwanger was.
    Vandaag weer gans de dag het gevoel gehad dat ik aan het bloeden was! Steeds naar de WC lopen, maar het was gewoon maar van dat witte slijm met ook van die vlokken in. ;):D

Volgens mijn gyn is dit helemaal normaal, het is de aanpassing van het milieu in je lichaam.

Niet ongerust zijn!!! Maar het is erg vervelend en natuurlijk hoop ik dat het snel voorbij gaat

5. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties dames!
    Ik heb inderdaad geen jeuk, dus een schimmelinfectie zal het niet zijn. Het is ook altijd wel vochtig, alleen de ene dag dikker dan de andere dag, maar wel steeds wit. Ik heb ook niet alle dagen van die vlokken moet ik zeggen.

Bedankt voor de geruststellingen, het zal er allemaal wel bijhoren.
    Inlegkruisjes heb ik inderdaad wel steeds in, misschien moet ik die dan maar weglaten.
    Alleen hoe doen jullie dat dan? Elke keer als ik naar de wc ga en trek mijn onderbroek weer omhoog is dat echt wel vies en vochtig :)
    Vaker schoon ondergoed doe ik al, maarja kan toch moeilijk op de wc van het werk steeds verwisselen :D

Nouja, het hoort erbij! Ik ben allang blij dat ik zwanger ben, dus neem het er maar bij!!

Deel Deze Pagina