Hallo meiden, Ik heb vanmorgen getest met de Mat Care test 4 dagen voor m'n NOD. Negatief dus . Ze zeggen in de bijsluiter dat dit wel kan, is er iemand met wel een goede ervaring met deze test. Verder heb ik al dagen een raar gevoel in m'n buik en wat steken in m'n lies, maar goed ik maak mezelf ook helemaal gek. Verder heb ik nooit menstuatie klachten. Zou het nog steeds kunnen dat ik zwanger ben of moet ik maar op rekenen dat woensdag gewoon komen. Wat is jullie ervaring?
Daarom is het gewoon verstandiger om te wachten tot je overtijd bent.....want nu weet je nog niks. Je kunt maar beter gewoon nog een paar dagen afwachten. Moeilijk,...dat wel...maar er zit niks anders op.
Ik wist niet precies wanneer mijn NOD was, maar uitgaande van zaterdag heb ik toen op woensdag heeeeeel licht positief getest met MatCare, en vrijdag echt overtuigend positief. Je kunt het dus maandag/dinsdag nog een keertje proberen als je klachten blijft houden (die had ik namelijk ook)!
ik heb posi getest met Mat Care een aantal dagen voor mijn NOD 2 of 3 dagen vantevoren geloof ik. Maar het was mijn eerste ronde zonder pil dus wist niet precies hoe lang mijn cyclus zou zijn....dussssssss
Ik heb 2x de test van Matcare gebruikt. Een keer een week overtijd: in de avond: negatief. Toen week later in de ochtend: harstikke positief!
Ik heb geloof ik al 100 verschillende merken gebruikt kan niet zeggen welke beter is want geven mij altijd hetzelfde antwoord welke dag van de maand het ook is (negatief dus)