.... Je niet kunt slapen? Lig nu al vanaf 1.10 uur wakker... Zucht... Wordt gek van mezelf, heb al 2 x geplast en heb nu zin in tosti's maarja das ook zo wat... Of zal ik wel gaan? Mmmm.....
Ik ga dan maar even lezen, tv kijken of internetten, (zoals je ziet). 't Is niet anders, liggen woelen en draaien wordt ook niemand beter van
Nee dat is waar. Lang leven de smartphone!!! Die heeft me al aardig wat nachtelijke uurtjes vermaakt.
Ik zit gewoon maar beneden op de bank... Ook omdat in bed liggen momenteel niet de meest fijne houding is door BI en aambeien OP deze manier kan ik straks weer even liggen zonder pijn en dan hopelijk wel snel weer slapen...
Wat zit ik dan te piepen denk ik als ik jou berichtje lees... Hoop voor je dat de laatste zware loodjes niet lang meer duren!
Nee nu geen lotgenoot meer maar ik weet hoe je je voelt! zelf veeel wakkere nachten gehad! heb toen heel veel gelezen en sudoku gedaan
Tja, eerder lag ik ook 'gewoon' wakker en dat is -als je overdag moet werken- niet echt fijn ook Nu kan ik ervoor kiezen om overdag dan gewoon minder te doen. Als mijn dochter naar de gastouder is, kan ik sowieso mijn eigen tempo aanhouden, (morgen/vandaag dus het geval ), maar als ze gewoon thuis is, is het desnoods maar even hangen op de bank met een dvd-tje. Bevalling zal nog wel ff op zich laten wachten: m'n dochter is bij 41+5 geboren en het gebeurt weinig dat een tweede dan voor de 40 weken komt. Ik reken maar op 42 weken, kan het alleen maar meevallen Begin hier weer wat slaap te krijgen, dus zo maar weer even een poging doen
Sudoku is ook een goeie ja. Ben intussen door de wekker wakker geworden helaas. Moet weer aan de arbeid..... Bah nu wil ik juist slapen hahaha. Slaapse dames!!
Hahaha ik was alweer op om de oudste klaar te maken voor school..echt tuttebellerig haren doen,uitzoeken welk shirt bij dr schoenen passen. misschien kun je lavendel olie ofzo voor in bad koprn of lavendel naast je bed zetten. lavendel werkt rustgevend