Voelde je dat je zwanger was voor je zwanger was?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Flowerpower3, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.342
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  2. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.975
    113
    Vrouw
    Bij de 1e was ik direct na het stoppen van de pil zwanger. Ik had geen idee wanneer mijn nod zou moeten zijn (Ik was een jaar of 15 aan de pil geweest denk ik) Maar ik wist op de een of andere manier dat ik zwanger was.
    Ik had nog niets gelezen over zwanger worden en waar je op moest lette , voelde dus ook niets geks behalve dat ik wist dat ik zwanger was.
    Na een week of 6 na het stoppen met de pil een test gehaald en die was positief.

    Bij de 2e 8 maanden bezig geweest. In de ronde dat ik positief testte had ik het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Zeurende rugpijn, buikkrampen enz. Ik baalde want het was mijn 1e dag op vakantie dat ik ongesteld zou worden. Toen ik na 2 dagen niet ongesteld was en ik soms een weeïg gevoel had wist ik genoeg. Mijn heb me dan ook als zwangere gedragen op vakantie. :thumup:
    Mijn man wilde bewijs dus eenmaal terug van vakantie (14 dagen later) heeft hij direct een test gehaald en die was (natuurlijk) vet positief :D
     
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.475
    3.331
    113
    Bij m'n mk niet.

    Bij zoon 1 werd ik niet ongesteld toen wist ik genoeg was dezelfde datum dat ik wist bij m'n mk dat ik zwanger was alleen een jaar verder. Bij zoon 1 wel 2 dagen later pas getest maar wist genoeg.

    Bij zoon 2 heb ik duidelijk m'n eisprong gevoeld of hoe ze het noemen ervoor of erna. Ik krijg altijd migraine als ik ongesteld moet worden en moest werken maar wilde het gewoon weten want kreeg maar geen migraine en wilde geen pillen nemen als ik het wel zou krijgen. Dus getest en was ook positief.

    Bij zoon 1heeft het een jaar geduurd na m'n mk dat ik zwanger werd en bij nummer 2 hebben we besloten om na de stopweek vd pil niet meer te beginnen en was zwanger.
     
  4. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik heb bij beide zwangerschappen niets gemerkt. Ik merkte pas dat ik zwanger was aan een positieve test. Pas rond 8 weken begon ik 's ochtends misselijk te worden, daarvoor nooit klachten gehad.
     
  5. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Ja, ik was een paar dagen voor nod zo ontiegelijk moe, maar echt moe dat ik niet uit bed kon komen en savonds bijna aan tafel sliep. Dat heb ik normaal niet, en inderdaad twee dagen later een positieve test op 12 dpo.
     
  6. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Elke keer dat het raak was had ik vanaf mijn eisprong iets van verkoudheid of griep (iig een verminderde weerstand). Voor de rest geen symptomen, wel vroeg positieve testen op 8 en 9 dpo steeds.
     
  7. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    1e niet want wist ik veel haha.
    2e 3e (vmk) en 4e zwangerschap wist ik het zeker al voordat ik teste. Na bevruchting krijg ik altijd hele rare symptomen.

    Edit bij de 2e,3e en 4e zwangerschap positief getest op 9 dpo.
     
  8. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Nee, was er ook totaal niet mee bezig en was daarom ook een dikke verrassing! Ik heb het een keer daarvoor wel gevoeld, dat werd een miskraam. Denk dus dat het of toeval is, of iedere zwangerschap anders. Dat laatste natuurlijk sowieso..
     
  9. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Ja! Bij alle zwangerschappen voor nod pijnlijke borsten. De gevoeligheid was anders dan menstruatie borsten, dus dat was voor elke keer de reden om te testen!
     
  10. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Nee, pas ruim na de positieve test kwam de misselijkheid. Daarvoor nooit niks gemerkt
     
  11. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    Qua symptomen merkte ik niet veel. Had het wel steeds heel koud. 9 dpo had ik een twijfeltest en op 10 dpo een mooi licht 2e streepje ❤
     
  12. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Bij mn 2 dochters voelde ik niets. Dacht echt dat ik ongesteld ging worden. Nu ook weer, als was ik nu wel mega moe en had het extreem koud.
     
  13. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ja ik wist het, de testen werden alleen nog niet positief. Opvallendste dingen: vermoeidheid (ik viel opeens midden op de dag op de bank in slaap, sinds een week of 2 is dat over) en constipatie (nu nog steeds last van)
    En nog wel wat klachten, rugpijn, buikkrampjes, af en toe een vlaag misselijkheid. Allemaal af en toe en vaag. Maar ik voelde het gewoon aan, dat het raak was. Normaal test ik niet veel, dit keer bleeeeef ik maar om de dag testen. Hij ging van omo-wit op donderdag naar duidelijk positief op zaterdag. (waarschijnlijk op 11dpo, terugberekend)
     
  14. Aries

    Aries Niet meer actief

    De eerste keer niet, de tweede keer herkende ik het al heel vroeg omdat ik het zo warm had midden in de winter.
     
  15. Lenainlove

    Lenainlove Actief lid

    8 jul 2020
    280
    222
    43
    Vrouw
    Bij de 1e had ik niks door, heb ook een vrij onregelmatige cyclus dus ik ging maar eens heel relaxed op dag 38 testen (“Het duurt nu wel langer dan normaal, wie weet”) en moest het 10x lezen. Daarna de hele dag in een roes; wij worden papa en mama!!

    Bij deze zwangerschap had ik weer brandend maagzuur voor nod en dat heb ik maar zelden behalve toen ik de vorige keer zwanger was...

    Maar ook als ik niet zwanger was, maar dat wel wilde, voelde ik wel dingen. Dus betrouwbaar is het zeker niet helaas.
     

Deel Deze Pagina