Voelde je `t gelijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door happy2012, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    o ja direct, kokhals neigingen, ander gevoel in de buik en na een paar weken zeer gevoelige borsten etc.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik wist het zeker!! Heb waarschijnlijk de innesteling gevoeld.
    Na 5 dagen na TP ongi-krampjes.
    Al snel volgde enorme slaapdrang en vermoeidheid (die overigens 14 wk aanhield ;)).
    En week 2 na TP steekjes in m'n rug....toen wist ik het!!!

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik voelde helemaal niks bijzonders voor ik de test (op NOD) deed.. was dan ook zeer verbaasd!

achteraf gezien voelde ik wel e.e.a. (steekjes in buik en lage rugpijn) maar had dat aan mijn menstruatie gekoppeld

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Op het moment dat ik meer op de wc zat dan er naast liep, was het wel duidelijk :). Verder geen symptomen die opvielen.

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn eerste was ik helemaal niet bezig met zwanger worden, druk, druk met werk en daarna trouwen. Op huwelijksreis ongi-krampen en gevoelige borsten, dus ik trouw wachten op menstruatie, die dus maar niet kwam. Uiteindelijk kreeg ik wel andere klachten erbij, zoals geurtjes vies vinden, dingen niet lusten, moe etc, maar toen was al zeker 6 wkn. Pas toen viel het kwartje en heb ik een test gedaan ;).

Bij mijn tweede voelde ik me dagen voor NOD al misselijk, doodmoe, huilerig, gevoelige borsten. Dacht dus echt dat raak was, al werd de test pas 10 dgn overtijd (!) positief (en werd mijn gevoel eindelijk bevestigd!).

Bij mijn derde (mk) had ik vanaf enkele dgn voor NOD last van misselijkheid, pijnlijke borsten, heel prikkelbaar en emotioneel, verstopping met flink opgeblazen buik. Omdat het ongepland was en ik dacht dat kans op zwangerschap nihil was, geweten aan heftige PMS. Tot ik ging spugen, voor zekerheid toch maar testje... positief (10 dgn overtijd, gok ik).

Bij deze vierde zwangerschap wist ik het door temp verloop, die was meteen na eisprong al hoger dan normaal, klein dipje rond 8-9 dpo, toen ook veel klachten (opgeblazen buik, misselijk etc), die rond 10-11 dpo heel plotseling verdwenen. Toen menstruatiekrampen, die ik normaal voor NOD echt niet heb.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik had er weinig vertrouwen meer in gehad die ronde, wilde ook niet alweer testen. maar opeens toch maar een test gedaan en ja hoor :D
    kwaaltjes kwamen helaas later deste harder

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Achteraf gezien kan ik wel bedenken dat ik echt al zwanger was. Ik had weinig eetlust, ik ben 3 dagen grieperig geweest. Had mijn oma ook toen zij zwanger was. Had normaal elke maand gevoelige borsten dit keer juist niet. Maar toch dat ik dat het niet raak was

8. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh zeker voelde ik het,
    ik werd steeds weer rond half 5 wakker (al koppelde ik dit niet gelijk aan zwanger zijn al had ik dit ook in mijn 1e zwangerschap)
    en op mijn nod stapte ik onder de douche en waren mijn tepels echt heel erg gevoelig (had altijd dan wel gevoelige borsten maar geen zere tepels onder de douche)
    ben gelijk nadat ik onder de douche kwam een test gaan halen en die was bij mij heel duidelijk ..
    weet je misschien al wat meer?

9. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    ik had klachten die ik altijd heb als in ongi moest worden.
    Ik ben altijd heel regelmatige cyclus maar omdat ik vorige maand was begonnen met het slikken van de etos zwangerschaps pillen en had gelezen dat je daarvan overtijd kon zijn dacht ik na 2 dagen overtijd niet dat ik zwanger was. Het zal me toch wel niet gegunt zijn, dacht ik.
    Maar iets zei me dat ik toch maar een test moest doen en jawel, tot mijn verbazing 2 streepjes.
    waar ik wel last van heb, al een paar dagen, is dat ik een heel branderig gezicht en ogen heb. Ook mijn lippen tintelen heel erg. Voelt net alsof me gezicht helemaal rood is maar er is niets aan te zien.
    Heb al 3 kids maar heb dit nog nooit gehad.
    Laat heel de dag boertjes en me maag draait regelmatig een rondje maar dat neem ik voor lief.

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik had ook het gevoel dat ik zwanger was, test gedaan ( en nog een en nog een en nog een ;) ) en ik had gelijk

11. lova

lova Niet meer actief

1 week na de eispong, begon het: steken bij plotse bewegingen (bandenpijn) en al snel in slaap vallen onder een spannende film :D toen wist ik het zeker :cool:

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

ow dit was ik vergeten, de dag NA de test voelde ik wel vanalles, heel raar haha, tja dan let je er meer op he

13. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik kreeg 5 dagen voor NOD t vermoeden, maar testte toen nog negatief. De dag erna barste ik zo maar in huilen uit op t werk ( hoe gênant!) maar toen wist ik al genoeg. Toen testte ik Ook positief!

14. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    mijn cyclus liep was niet meer heel regelmatig toen ik stopte met de pil.. mijn berekening zei dat ik 6 april ongesteld moest worden.. 6 april werd ik wakker en ik dacht nee het gaat niet gebeuren, ik moet een test doen.. paar minuten later een positieve test ik mn handen! :D had een sterk voorgevoel.. wel een beetje ongesteldheid achtige krampen.

15. freck

freck Actief lid

15 jul 2012
    235
    0
    0
    Toen ik zwanger was van m'n zoontje, voelde ik het al voor m'n NOD. Ik kreeg last van m'n borsten, had rommelende darmen en voelde aan alles in m'n lichaam dat ik zwanger was. En ja de test knalde toen ook echt direct positief!

Bij deze zwangerschap heb ik vrijwel niets gevoeld voor m'n NOD... begin nu heel langzaam wat kleine dingetjes te voelen, soort vage rare buikpijn en iets gevoeligere borsten. Maar het is allemaal niet zo overtuigend als toen bij m'n eerste zwangerschap.

Apart hè, dat het zo kan verschillen!

16. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    ja apart dat alle symptomen per keer zo uiteen kunnen lopen. Ben ook wel verbaasd over sommige verschijnselen. Dat je hormonen door je lichaam gieren en dus borsten gevoelig worden, last hebt van misselijkheid en emoties kan ik wel begrijpen. maar lees nu ook wel een paar keer dat je ook last hebt van rommelende darmen, dat is wel apart..of staat er al zo`n druk op dat ze daardoor aan het rommelen zijn? Maar dan zou je zeker al een paar weken onderweg moeten zijn, of ook in t begin!? nou geniet iig van de zwangerschap!

17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Bij mijn 'goede' zwangerschap wist ik het direct na de daad! Bij de zwangerschap van de miskraam heb ik nooit echt gevoel gehad..

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik had niets in de gaten mijn man daarentegen... haha ik was volgens hem zo gevoelig :p kon geen enkele spannende film meer kijk en was snel geagiteerd...

19. happysunshine

19 jul 2012
    69
    0
    0
    Ik wist het een week voor nod, omdat ik hele pijnlijke gespannen borsten had en dat nog nooit eerder heb gehad. Wel een beurs gevoel maar niet pijnlijk en idd ik teste 2 dagen voor nod licht positief. Verder had ik in die week nergens last van ook niet echt ongipijn (dat had ik eerder wel).

20. mama marinda

1 mei 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde juist helemaal niks.... dat was meteen ook het vreemde. Normaal gesproken "voelde" ik me zwanger en werd ik toch ongesteld. Maaaar deze maand niks, helemaal niks. Tot gisteren. Ik werd wakker en was misselijk, maar voelde me niet beroerd. Ik dacht best gek. En erg licht in mijn hoofd... ook wel vreemd. BINGO.... ik ben zwanger. De test heeft het zeker weten bewezen!

Deel Deze Pagina