Ik voelde mijn eisprong (steekjes) en het voelde daarna alsof mijn ei 'bleef hangen', het bleef zeuren. 2 dagen voor mijn NOD was ik al súper moe, een moeheid die ik niet kon plaatsen en ik moest heel veel plassen. 4 dagen voor NOD negatieve test, 1 dag na NOD heel licht positieve test.
Ik voelde mn eisprong en dacht dit kan maar zo eens raak zijn en aangezien de ronde ervoor raar verliep, leek wel een grote schoonmaak.. geen eisprong, 6 weken later pas ongi en toen 1 hele heftige dag helder rood bloedverlies zonder (sorry) klodders en veel slijm, 2 dagen licht bloedverlies nog steeds helder rood, geen oud bloed gehad die menstruatie. 8dpo zei ik tegen mijn man.. ik ben zwanger .. opeens uit het niets. Test gedaan , negatief. Toen we erover spraken zeiden we.. naaah.. kan niet.. en weer vergeten. Maar sinds die 8dpo verschrikkelijk moe, 's middags gewoon in slaap vallend moe... raar moe. 10dpo kwamen er steekjes in de onderbuik bij en heb ik toch maar een test gedaan en die gaf al snel een licht streepje aan. Dus 4/5 dagen voor NOD al positief, ben dagelijks blijven testen tot op (of waarschijnlijk toch 1 dag later) NOD. Digitest gaf aan 2/3 weken op NOD. Dus ja, ik voelde het.. maar op een of andere manier wist ik het al eerder, gewoon een gevoel, niet te omschrijven. We zijn blijven testen omdat we het niet konden geloven, zoveel ongeluk gehad, wij hebben dat geluk toch niet? .. tot NOD toen viel t kwartje Op roze/blauwe wolk sindsdien. X Joyce
proes ik had het zelf over het gelukzalige verliefde gevoel he hahahaha niet het stukje klaarkomen whahahahahaha te erg dit
Ik voelde het gelijk aan mijn tepels! man wat deden die zeer!!!! Als ik me afdroogde met een ruwe handdoek en die kwam over mijn tepel deed dat zo'n zeer!
En is dat toen gebleven bij je? Want ik heb dit een paar dagen gehad en heb dat nooit eerder gevoeld...maar nu is het weer weg (en heb ik écht een schimmelinfectie - ik háát die!)
Bij de eerste was dat ook een teken idd....kon geen bh verdragen:x En bij de tweede totaal niet gehad....gek he
Superrrrrrr.. wat een mooie verrassing na een negatieve bloedtest Gefeliciteerd.. geniet er lekker van!
Hahahahah anders ik wel hah ahah..... Ja echt een tinteling maar dan 1000 tintelingetes bij elkaar zeg maar....ook kreeg k toen zo' n heerlijk lentegevoel...maar het was toch echt winter...
Ik weet dat dit per zwangerschap kan verschillen. Bij mijn eerste en derde zwangerschap (miskraam) voelde ik het gelijk. Mijn tweede en vierde keer dacht ik dat ik gewoon ongesteld ging worden.
Ik zat in de mmm en durfde niet zo goed op mijn lijf af te gaan. Had immers pregnyl (zwangerschapshormoon) gespoten om ei te laten springen. Maar beide keren dat het gelukt was, voelde ik gewoon dat het raak was. Niet lichamelijk, maar puur mijn gevoel. Pas achteraf durfde ik iets te zeggen over lichamelijke kwaaltjes, want die kwamen precies overeen van de beide keren dat ik zwanger was
Nee, was er zelfs van overtuigd dat het niet raak was. Had helemaal nergens last van. 1e test van negatief maar er kwam geen ongi dus een paar dagen later alsnog positief getest! Was wel ronde 23 dus al vaak gedacht en gevoeld zwanger te zijn terwijl het niet zo was....
Ik had de maand dat ik zwanger was precies dezelfde kwaaltjes als bij een naderende menstruatie. Nu was ik heel ongeduldig en begon ik al met testen 3 dagen voor m'n menstruatie, waaruit dus bleek dat ik zwanger was! Maar niks gevoeld dus!