meerdere miskramen... en nu onderzoeken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door miac11, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miac11

miac11 Lid

2 mei 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Gister kregen wij te horen dat ik voor de derde keer een miskraam heb gehad! ;-(
    Nu willen ze gaan onderzoeken waar dit aan ligt!

Wie heeft er meerdere miskramen gehad en hebben ze kunnen vaststellen wat het probleem is?
    Wat moet ik verwachten bij onderzoeken?

Gister hebben ze niet veel verteld, moet over 3 weken terug voor een gesprek. Maar zit er heel erg over in en vraag me af of ze uberhaubt wel kunnen achter halen waar het steeds fout gaat!:(

Grt MIa

2. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Hoi Mia,

Allereerst wil ik je veel sterkte wensen met je verlies.

Ik heb, voor de zwangerschap van mijn oudste, 2x een miskraam gehad.

Mij werd verteld dat er pas na een 3e keer een chromosomenonderzoek gedaan zou kunnen worden, maar dat er wel al een bloedonderzoek gedaan kon worden.

In totaal moest ik 13 buisjes bloed laten afnemen en dit is o.a. op stolling, B12 en schildklierfunctie onderzocht.

Bij mij is eruit gekomen dat ik Factor V Leiden heb. Dit is een stollingsfactor. Tijdens de zwangerschap, vanaf het moment van de positieve test, tot 6 weken na de bevalling heb ik bloedverdunners moeten gebruiken. Wat ook inhield dat ik direct medisch was en in het ziekenhuis moest bevallen.

Dit heeft bij mij geresulteerd in drie mooie, gezonde kinderen.

Veel sterkte de komende tijd en succes bij alle onderzoeken. Ik hoop dat ze iets kunnen vinden en dat er ook iets aangedaan kan worden.

Sandy

Deel Deze Pagina