Voelde jij dat je zwanger was ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xbabyxdx, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva82

Eva82 Lid

4 jul 2013
    56
    0
    0
    Ik kreeg wel iets door, maar niet meteen na de bevruchting, maar pas vanaf een week of 6. Pijnlijke borsten, moe zijn. Maar ik kan me ook helemaal voorstellen dat je het gevoel hebt ongesteld te moeten worden, of dat je het helemaal niet inde gaten hebt in het begin als je er niet mee bezig was.

2. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi poppetje, mag ik vragen na hoeveel dagen na TP (?) jij getest had?

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik merkte het ook onmiddellijk. Voelde me zwanger. Was er ook van overtuigd. De dag van mijn NOD zakte mijn temperatuur een beetje en ik was zoooo verbaasd. Maar bleek niets te zijn, was echt zwanger!

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik had helemaal niks door totdat ik ineens geen wijn meer lustte, vond het vreemd maar zocht er verder niks achter. Toen ik op de volgende ochtend zo verrot wakker werd terwijl ik dus niks had gedronken de avond ervoor ben ik meteen een test gaan halen. Toen wist ik het zeker nog voordat er 2 streepjes verschenen. Ik was toen ook al ruim 5 weken.

5. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Jep! Bij mijn zoontje had ik nog een negatieve test, maar ik wist zeker dat het raak was. Nu vieren we alweer bijna zijn 2e verjaardag:)

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist het gewoon, vond het ook heel gek dat ik eerst negatief testte, mn gevoel zei zo duidelijk dat ik zwanger was. Was niet eens teleurgesteld bij de witte test, wist dat de test niet klopte haha

7. miep84

miep84 Niet meer actief

bij de 1ste had ik het gevoel dat het raak zou zijn, inderdaad na negatieve testen (te vroeg) doorgegegaan tot ik n positieve test had (dag voor NOD)

Nu bij de 2e helemaal niet! Zat aan de medicatie om weer ongesteldheid op te wekken na een mislukte ronde met Clomid, maar ik werd maar niet ongesteld. Ik de gyn. gebeld, mocht langskomen maar moest voor de zekerheid even een thuistestje doen... meteen positief!! Stond echt te shacken!! Is pas 2.5 week geleden want ben nu nog maar 6wk. zwanger, heel spannend dus allemaal nog!

8. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik had nog negatief getest, en was er 'boos' over, ik wist zéker dat ik zwanger was. Twee dagen later was de test inderdaad positief

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik had het echt niet verwacht/gemerkt, ook al testte ik de eerste keer op dag 47 terwijl m'n langste cyclus tot dan toe 42 was.. Ik dacht dat hij gewoon weer langer geworden was, dat kwam namelijk wel vaker voor.. (Zie onderschrift)

10. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hier niet... Ik heb zelfs dagen gehuild dat onze 1ste IVF poging niet gelukt was. Voelde me vies, stom, lelijk... En heb men man toen verteld dat hij beter iemand anders kon zoeken (was 2 dagen voor NOD)... Achteraf gezien zullen dit wel hormonen geweest zijn.
    Had ook 2x een kleine bloeding gehad, dus voorbode van regels.

Dag voor NOD en bloedtest toch maar een testje gedaan, stond een streepje op! Happy! En dan, in de namiddag, wéér bloed! Zie je wel, ik was niet zwanger!
    Dag erna bloedtest laten doen en jawel hoor, ondertussen dik 31 weken :)

Mijn gevoel was dus helemaal verkeerd!

11. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had wel sterk het gevoel dat het wel eens raak kon zijn maar daar wilde ik niet aan toegeven om teleurstelling te voorkomen. Ik was de dagen voor ik kon testen vreselijk zenuwachtig omdat ik eigenlijk wel een groot vermoeden had dat ie positief zou zijn. Dus ik heb echt nachten niet geslapen door de zenuwen. Daar aan merkte ik ook al dat ik er anders onder was. 2 dagen voor nod was ie negatief dus ik had de hoop al wat meer opgegeven maar 2 dagen daarna was ie wel positief. Ik had dus wel een voorgevoel dat niet gebaseerd was op kwaaltjes. :)

Deel Deze Pagina