nee voelde absoluut niks aankomen. Had wel al 2 weken een soort van voorweeen. Op de dag van mn bevalling ben ik s middags flink gaan winkelen. Ik had wel dat ongemakkelijke gevoel af en toe van die voorweeen, maar niet meer dan de 2 weken ervoor. Na het eten leek het wel ietsjes erger te worden, maar dacht eigenlijk dat die hele middag slenteren gewoon een beetje te veel was geweest. Om 21.00 vond mijn man het toch wel vreemd worden en hij wilde per se even overleggen met de vk...ik vond het nogal onzin Ze was om 21.45 bij ons, wat controles en toen bleek ik 6,5 cm ontsluiting te hebben haha. Meteen vertrokken naar het ziekenhuis en om 22.45 lag ik op de verloskamers, alles ging supersnel en om 00.15 had ik onze dochter in mn armen.
Ik heb pijnsteken in mn bekken en vagina. Heel onregelmatig. Maar wel pojnlijker dan voorgaande dagen. Zou dit wat kunnen betekenen?
beide keren niets tot m'n vliezen braken. Bij Tim heb ik zelfs nog op facebook gezet 's ochtends dat ik weer een belabberde nacht achter de rug had en dat het mannetje volgens mij de uitgerekende datum zou gaan halen.... en een uur later braken mijn vliezen hihi... bijna het eerste wat de meesten vroegen was of die post op facebook echt was of nep maar hij was echt, had echt niet het gevoel dat hij zou komen die dag.
Ooow die pijnsteken, man o man dat heb ik ook nu vandaag wel in exteme vorm. Hoe voelt het bij jou, kan je het omschrijven?
Soms een uur geen pijnsteek. Soms een paar na elkaar. Het is een scherpe felle pijnsteek met een begin en een piek maar duurt maar een paar seconden. Ik doe mn ogen dan dicht en knijp het liefst ergens in.
Exact hetzelfde.. Ik voel dat bij bewegen van baby maar ook bij een harde buik. Voel dan harde buik langzaam opkomen, ongemakkelijk gespannen gevoel en dan op eind een enorme pijnlijke steek alsof iemand met een mes in baarmoedermond zit te prikken ofzo. Duurt inderdaad niet heel lang, paar seconden inderdaad. Het neemt hier wel toe als ik afgelopen dagen vergelijk. Maar heb niet het idee dat het door zet of zo..
Dankjewel! Hij is geboren met 39+6. Ik had in het begin ook steeds moeite als ze naar z'n geboortedatum vroegen want ik had nog steeds mijn uitgerekende datum in m'n hoofd!
Hier bij beide ongeveer een week voorweeën gehad, meestal s avonds laat/s nachts. Bij m'n oudste was ik de laatste dag wat lamlendig, 's avonds op tijd naar bed gegaan voor het geval ik zou gaan bevallen, hadden we in elk geval wat geslapen. Om 1 uur werd ik wakker om te plassen, half uur later braken m'n vliezen. Om 12 uur is ze geboren. Bij de jongste was ik de dag ervoor het opeens spuugzat, de zwangerschap. M'n lijf wilde niet meer, boodschappen doen vond ik drama en besloot dat dat ook de laatste keer was voor de bevalling dat ik dat deed. Volgens m'n man was ik niet te genieten. 's Avonds weer wat voorweeën en net voor 0.00u braken m'n vliezen. Om 6.49u is ze geboren.
Een super topic dit...ik had al hoop bij ieder krampje Maar ik ga er nu vanuit dat ik pas in januari beval alles wat ze eerder komt is mooi meegenomen Ik weet nu dat geen gerommel of wel gerommel niets zegt over een aanstaande bevalling hihihi Succes dames die overtijd zijn hopelijk hebben jullie nu of anders heel snel jullie beebjes in jullie handen!! Gefeliciteerd dames die zijn bevallen en voor het delen van jullie verhalen!! Erg leuk om te lezen!! Liefs xx
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/395404-16-31-december-2012-mamas-deel-2-a-317.html#post14121017
Ik heb mijn bevalling niet voelen aankomen. Was opgenomen in het ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging. Hele nacht wel wakker geweest, wat nare krampjes. Maar zelfs de verpleegkundigen hadden niet door dat ik aan het bevallen was. Toen de gyn kwam bleek ik al 7cm ontsluiting te hebben... Oeps... Maar goed, moet daar ook wel bij zeggen dat ik de baby tijdens de hele zwangerschap weinig gevoeld heb door placenta aan voorzijde. Ook had ik al vanaf de 25e week harde buiken bij elke vorm van inspanning. Dus ik denk dat ik ook onmogelijk wat had kunnen merken
Ik heb s avonds als een klein kind lopen stampen en gezegd dat ik de baby NU eruit wilde hebben. Geen voorweeen niks gehad en dus ook niets wat er op op duiden dat dit snel zou gaan gebeuren. Twee uur na het stampen (misschien een tip ) braken m'n vliezen. Totaal in shock was ik!! 7 uur later lag onze dochter in m'n armen (met 39+4). Niemand zag het aankomen, zelfs m'n familie was in shock en dacht dat ik ze in de maling nam toen we belden met het goede nieuws . Had ze s avonds nog gesproken en de volgende ochtend was ik opeens moeder haha. En over baby's die rustg zijn net voor of tijdens de bevalling. Nou vergeet het maar, die van ons was ook toen mega wild.
Ik had 24 uur lang ieder 10 min harde buiken (niet pijnlijk) en was de avond van tevoren erg misselijk. En de volgende dag rond 18 uur begonnen de ww echt pijn te doen. En om 19 uur kwam de vk en had al 7cm. En om 20 uur was onze jongste geboren.