Voelde jullie het aankomen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Channel, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Voelde helemaal niks. Ging om 22.30 uur naar bed en werd om 03.00 uur wakker met weeen.... (39+2)

2. Kylie

Kylie Lid

28 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel allemaal slijm verloren de afgelopen dagen...maar of dit nou de bekende slijmprop is geen idee...afwachten maar

3. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    ik ben ook geen slijmprop verloren, mijn dochter is met die prop op haar hoofd geboren haha

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Hier ook helemaal geen voorteken, nul komma nul. Kwam echt als een verrassing dat midden in de nacht mijn vliezen braken, een week voor de uitgerekende datum! Ik had de dag ervoor de vk nog gezien en die vond mij nog veels te fit voor een eventuele naderende bevalling, ging vast nog wel even duren. Niet dus ;)

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik verloor al veel troep op een zondag. Maandag had ik een afspraak bij VK. DIe heeft gevoeld en kon niks zeggen. Dinsdagavond om 20:30 (de dag voor ik was uitgerekend) kreeg ik mn eerste wee. De hele nacht weeen gehad om de 4-5-6 mintuen. Toen woensdagochtend om 6uur stopte het ineens (ik kreeg ze toen om de 20minuten) De vk gebeld en die zei ja voorween. Dacht nee he. Ze kwam nog even kijken en ik had wel een cm onmtsluiting....
    De hele woensdag ook nog weeen gehad, onregelmatig. Toen ik die avond om 22:45 in bed wilde stappen (ik was doodop) braken mn vliezen (naast mn vruchtwaterproof gemaakte bed op de nieuwe vloer ) dus ook die nacht weer niet geslapen. En uiteindelijk precies om 10:47 werd Tycho geboren....

x

6. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Helemaal niks gemerkt van een slijmprop ;)
    Ook helemaal geen voortekenen gehad.
    Ben lekker gaan slapen, wel met de gedachte dat de volgende dag de uitgerekende datum was. Geen seconde gedacht dat ze die dag zou komen. Vriendlief ging om 5.00 uur naar werk. Ik werd om 5.20 uur wakker met kramp, dacht dat ik naar de wc moest. Niet dus! Na 10 min. weer kramp. Weeën dus :D
    Vriendlef naar huis gekomen en Liza is om 9.20 uur geboren! (Thuis, er was geen tijd om naar het zhuis te gaan...)

7. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Hier bijna hetzelfde. Nooit iets gemerkt van een slijmprop. Ook ik ging slapen en werd om 03.00 wakker met weeen, dit was met 39+1 en ook dit was een meisje. Ze is overigens om 17.28 geboren en bij jou?

8. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik verloor al ff slijm en gistere slijmprop verloren mijn broek was nat dus ging kijken lag wat slijm in en met ik afveeg komt er een hele prop mee, ook ik ben heel onrustig weet geen blijf met mezelf en wil ook geen mensen rondom mij. het rommelt een beetje.

Deel Deze Pagina