Voelde jullie je al zwanger voor de test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door debster55, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    op vraag van mijn vriend heb ik deze middag getest. de test was negatief en de misselijkheid is weggetrokken. ik wacht mijn menstruatie nu even af.

2. debster55

debster55 Lid

16 jul 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag getest: negatief!:x
    Ik heb nog maar weinig hoop want de meesten testen met de kv testen al 4 dagen voor nod positief. Ik verwacht mijn nod donderdag of vrijdag....
    Ik word er een beetje moedeloos van, begin al aan mijn 3e potje foliumzuur:)

3. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Debster: HUG!! Balen joh! Duim voor je!

Ik voelde mij zelf nog niet zwanger, maar mijn lichaam gaf heel veel signalen af: buikkramp, steken in mijn hoofd, rugpijn, lucht boeren e.d, grotere borsten, aderen op mijn borsten, gevoelige borsten, diarree, duizelig en net na mijn innesteling had ik verhoging ...

Maar bij iedereen is het anders

4. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik wist bij deze zwangerschap al dat ik zwanger was voor ik een test had gedaan... Ik voelde het in elke vezel van mn lijf! De test was positief en het was niet geheel een verrassing maar de blijheid was er niet minder om hoor! :D

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik had een dag voor NOD een negatieve test van de KV dus ging er ook helemaal van uit dat ik in het weekend ongesteld zou gaan worden...1 dag flink balen en nieuwe ovutesten besteld.
    Had ook geen voorgevoel was meer uit automatisme dat ik voor nod testte.
    Op zondag avond dacht ik huh ben nog niet ongesteld en vond ik de chips van mijn zoon ineens enorm stinken en toen maar eens een testje gedaan en die ga aan zwanger..
    Vrijdag ervoor was mijn NOD geweest.
    Kan alle kanten op zolang je nog niet ongesteld bent!

6. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Bij mijn eerste kwam ik er pas achter toen ik 11 weken was.
    Werd 1x misselijk en dat was het. Verder nergens last van gehad.

Nu ik bewust bezig ben met nr 2, baal ik er wel een beetje van dat ik geen referentiemateriaal heb en heb dus ook geen idee of het nou lukt of niet.

7. debster55

debster55 Lid

16 jul 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Joy,

Kijk daar kan ik wat mee!:p
    Dan blijft er toch nog een heeeeeel klein beetje hoop over, maar: hoop doet leven!

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik ga hard voor je duimen meid!

Deel Deze Pagina