Voelde me net een schoolmeisje...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mitsy1983, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou hier de manager even bijgehaald hebben en dat, met dit gedrag van haar kant, liefst op hoge poten met al die klanten erbij.
    Kom op zeg, je kunt eens je dag niet hebben, maar als dit je werk is, mag je op z'n minst gewoon beleefd zijn. Dit vind ik echt zwaar niet OK...

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, en ik heb dit ook eens in de zoveel tijd, alhoewel wel steeds minder vaak, (maar ben dan ook bijna 38 inmiddels :D).

3. tuc

tuc Niet meer actief

Pff ik een paar maanden geleden ook...kreeg mijn wijn dus echt niet mee....daar ben je dan 30 voor geworden...schaamde me dood

4. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Als je je legitimatie gewoon bij je had (wat verplicht is boven de 14) had je je wijn mee gekregen. Hoef je je ook niet te schamen.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mij werd een paar weken geleden ook naar mijn legitimatiebewijs gevraagd, ben 37. Schaamde me niks, kon die meid wel kussen en als het aan mij had gelegen had ze het ook wel door de microfoon mogen roepen:D

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb zo'n hekel aan chagrijnige caissières!!! Ik heb zelf achter de kassa gezeten en als bij ons iemand chagrijnig zat te wezen dan kreeg diegene dat echt te horen. Over de legitimatie, tja ze moet wel, als ze er niet naar vraagt en jij bent een controleur dan hebben ze echt een groot (duur) probleem bij die supermarkt.

Ik heb het zelf wel eens gehad toen een jongen bij mij sigaretten kwam kopen, toen moest je nog 16 zijn. Ik vroeg om zijn ID en hij was al 19.. ik vond het zó erg! Lijkt me nu helemaal moeilijk met die strengere regels. Volgens mij krijg je nu echt vaak boze reacties.

7. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Haha, geweldig!!

8. beebj

beebj Niet meer actief

Regels zijn regels, oke. Maar als het op die toon zou gaan? Zou ik haar vriendelijk bedanken en er never nooit meer naar toe gaan.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ja dat weet ik...maar mijn man zat al met mn tas in de auto...ik was nog wat vergeten en kreeg zijn porto mee.

Beetje lullige reactie zeg....

10. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik weet dat medewerkers van de ah serieus hun baan kwijt raken als ze het niet vragen (die doen uit zichzelf ook controles)

Ik vraag t vaak zelf al erbij "wilde u mijn legitimatie nog zien?" boeiend.. Ik heb mijn portemonnee altijd bij en daar zit ook mn rijbewijs in.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Haha ja weet je...ik had dat gedoe met mn 16e al en nu ben ik 30...moeder van 2 en wil ik gewoon zonder gezeik wijn kopen;)

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja die is ook erg 😁 ik kreeg vaak de vraag of mijn ouders ook thuis waren.. Hahaha echt hilarische!

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Dat dus. Maar goed, waarschijnlijk denk ik op mijn 50ste mijmerend terug aan die tijd dat mensen me nog om mijn ID-kaart vroegen aan de kassa.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Haha nou ik riep dus serieus toen ik 18 was....ach als ik straks 30 ben (dat klonk oud toen:D) dan ben ik er vast blij mee...

Haha niet dus.

15. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik reageer gewoon zoals jij dat ook overal doet;)

16. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik vind de manier waarop heel klantonvriendelijk. Ik zou een klacht indienen en denk ik ook niet snel meer in die supermarkt komen.

17. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland

Ja, want jij vergeet nooit wat zeker?
    ;)

Ik kreeg laatst ook geen sigaretten mee voor een vriendin (ik rook zelf niet). Snap wel dat het hun werk is, maar het zijn vaak meisjes van nog geen 18 jaar, die dan net iets te blij iets weigeren of van die chagrijnige bromberen....

18. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha ga ff lekker iemand anders vervelen...kleuter!

19. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    het overkomt mij ook nog af en toe..
    toen ik nog een tiener was vond ik het heel erg dat ik altijd jonger werd geschat en nu denk ik als ze het over 10 jaar ook nog maar doen.
    soms super irritant natuurlijk vooral als je net je id niet bij je hebt

20. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Het is ook zo onzinnig, want het gaat er niet om of je nu wel of niet 25 bent, maar of je wel 18 jaar of ouder bent. Die grens van 25 trekken ze al om ervoor te zorgen dat ze geen gezeur krijgen met twijfelgevallen. Maar eigenlijk hadden ze het niet hoeven vragen omdat je dus boven de 25 bent.

Hier nog nooit legitimatie hoeven laten zien. (ook niet toen ik op mn 16e alcohol kocht.. heb zeker een oud hoofd :S)

Deel Deze Pagina