Voelde mij vandaag heel erg misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel24, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Vandaag was ik rond 6.30 opgestaan en ik voelde mij echt heel erg misselijk tot zeker 13.00 uur ik heb wat gegeten tussen door maar de misselijkheid gaat niet over momenteel is het nu minder geworden en heb krampen in mijn liezen af en toe .

groetjes,

ANGEL24 :cry:

2. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    oeie meis das minder :( is het de eerste keer dat je daar last van hebt! zie dat je nog 10 dagen te gaan hebt! hoop voor je dat het goeie tekens zijn

liefs,

3. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Ik maak dit voor de eerste keer mee, als ik in de auto stap en de geur in de auto dat maakt me al zo misselijk momenteel drink ik thee en het helpt een beetje, ik had de heledag door steken in mijn liezen en verdwenen weer.

Ik vind het niet fijn gevoel want rond 16.00 dan begin ik mij ook heel erg moe te voelen ik val zo in slaap op het werk, toen ik thuis was heb ik beetje gegeten meteen op de bank gaan liggen.

groetjes,

ANGEL24 :(

4. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    in de hoeveelste ronde zitten jullie al

groetjes

5. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

1 JANUARI MET DE PIL GESTOPT
    3 JANUARI T/M 6 JANUARI TUSSENBLOEDING GEHAD
    30 JANUARI T/M 2 FEBRUARI ONGESTELD GEWORDEN

Dit word mijn 2 ronde!

Groetjes,

ANGEL24

6. Dan is het je 2e ronde, want je ontrekkingsbloeding telt niet mee.

7. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoop voor je dat je zwanger bent hoor succes ;)

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Meid, ik hoop voor je dat je zwanger bent. Maar het is nu ook de tijd van rare griepjes, virusjes en dat soort dingen! En een paar dagen na je eisprong / bevruchting is wel erg vroeg.

Zonlicht is ook lang weggeweest nu, is ook een reden dat mensen zich minder goed / slapjes voelen...

Wil niet je hoop de grond in boren en hoop dus echt dat het raak is voor je, maar probeer wel realistisch te zijn....

9. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik wilde even gewoon beschrijven wat ik vandaag had meegemaakt omdat ik het voor het eerst meemaakt, en wat jullie ervaring zijn, we zullen gewoon afwachten als ik ongesteld word dan gaan we gewoon naar de volgende ronde ;)

Ik hoop dat het raak word,

Groetjes,

ANGEL24

Deel Deze Pagina