Voelden jullie het al voor NOD?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Truelove, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja ik voelde al vrij snel (een dag of 2 na m'n eisprong) dat mijn darmen aan het verschuiven waren. Zelfs mijn vriend voelde 1 week na mijn eisprong ook aan mijn buik dat m'n darmen verschoven waren. Mijn buik voelde gewoon anders aan. Eisprong had ik duidelijk gevoeld en ik heb een innestelingsbloeding gehad op 9 dagen dpo. Toen wist ik het eigenlijk al en met 12 dpo voor het eerst getest en een mooi streepje. Wel licht, dus direct een digitale gedaan en ja hoor, zwanger! En inmiddels een prachtige zoon van ruim 1,5!

2. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Ik voelde niets anders dan anders... Ik had het door door mijn poes...nu omgedoopt tot broedpoes.... Voordat ik het wist dat ik zwanger was, was onze broedpoes dus al bezig...en werkelijk waar, niet meer bij me weg te slaan.

3. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ik voelde ook meteen dat het raak was. Ik was zo vreselijk moe en snel op mijn teentjes getrapt. Het was voor ons wel de eerste ronde meteen raak dus misschien waren dat de zenuwen. Ik voelde me zooo anders dat ik tegen mijn man zei dat als ik niet zwanger ben ik dringend hulp nodig had want ik was niet bepaald leuk thuis :D

4. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ik had trouwens niet meteen kwaaltjes, alleen dat ik DOODmoe was! Misselijkheid kwam na 6 weken ongeveer!

5. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Een week van tevoren voelde ik me chagrijnig, opgeblazen, verstopt en had hele zere tepels :D Ik wist het gewoon zeker, had me nog nooit zo vreemd gevoeld.

6. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de symptomen aangezien voor een beginnend griepje dus ik was stomverbaasd toen ik positief testte. Echter als ik achteraf terug denk had ik het kunnen weten als ik erbij stil gestaan had. Ik kon namelijk bijvoorbeeld super goed ruiken terwijl ik snip verhouden was.:)

7. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Bij vorige zwangerschap al voor NOD misselijk dus toen wel verwacht. Deze keer totaal geen klachten dus echt niet verwacht

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Op dat moment niet. Achteraf gezien wel. Ik was de weken rond kerst heel moe wilde alleen maar met een dekentje op de bank liggen (maar dacht: dat is gewoon in deze tijd) Ik kreeg buikgriep (ik weet niet of dat echt zo was) want ik begon op de zondagavond voor oud en nieuw de hele nacht en dag over te geven (echt niet normaal, om het uur!) daarna was ik 3 dagen heel slap. Maar hé buikgriep dacht ik. Met oud & nieuw smaakte mijn wijntje echt niet lekker dus met moeite opgedronken (terwijl ik normaal er echt van hou :) En op donderdag dacht ik ineens. Hmm. Ik heb last van mijn borsten/tepels. Ik moet zeker ongesteld worden (slaat nergens op ik had daar voor mijn menstruatie nooit last van) ik kreeg ook hoofdpijn maar dacht toch, zal nog wel door die griep komen. Tot ik op zondag (4 dagen voor NOD) wakker werd en dacht. Wacht eens. Misschien ben ik wel zwanger. Ik heb nooit last van mijn borsten! En ja hoor... :)

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Achteraf gezien wisten ik het. Ik had een cyclus tussen de 28 en 35 dagen. Rond de 30e dag kreeg ik zeer gevoelige tepels. Maar omdat we kinderen krijgen aan de kant hadden gezet (kans op natuurlijke zwangerschap was erg klein ivm PCOS van mij en slecht zaad van man) had ik het idee dat ik ongesteld moest worden. Op dag 34 kreeg ik pijnlijke borsten, wat ik ook altijd kreeg als ik ongesteld moest worden. En dag 35 wilden we naar de sauna. Toch voor alle zekerheid een test gedaan en dik positief. Dus ja, eigenlijk wist ik het al maar eigenlijk ook niet.

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nope! Helemaal niks en ik ben zwanger via icsi en gebruikte utrogestan en zelfs daar geen last van.

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh testte wel 5 dagen voor nod licht positief.

12. RozeWoeffie

28 jul 2013
    49
    4
    8
    NULL
    Utrecht
    Ik droomde over zwanger zijn. Dit had ik normaal nooit.
    Ook heb ik (waarschijnlijk) de innnesteling gevoeld. Ik had steekjes in mijn buik en in mijn liezen. Daarnaast had ik ook steekjes in mijn borsten. Ook rommelde mijn buik heel erg. Honger geluiden, terwijl ik geen honger had. Allemaal voor NOD

Oja en de vier dagen voor NOD had ik een beetje griepverschijnselen maar toch anders :p en ik had heeeeel veel honger.. ben die vier dagen 3 x naar de Mac Donald geweest na het avondeten:)

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Volgens sommigen hier is het niet mogelijk, maar ik voelde twee dagen na mijn ei al veranderingen in mijn lichaam, was ineens ook heel erg moe en had contenu steken aan mijn rechter kant. Dit bleef aanhouden en er kwam ook misselijkheid bij en veel moeten plassen. 4 dagen voor nod testte ik (licht)positief

Bij mijn zoontje had ik ook voor de nod al symptomen maar die kon ik niet plaatsen, was heel erg moe. Had wel het vermoeden zwanger te zijn en de hoop maar de testen bleven negatief. Pas 5 dagen na mijn nod testte ik positief

14. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    nee ik voelde niets voor mijn NOD, wel teste ik positief 3 dagen te vroeg (was daardoor extra verbaast!)

15. Nee en ik geloof daar ook niet zo in. Natuurlijk kun je van alles voelen, maar voelen dat je zwanger bent? Achteraf zijn die dingen natuurlijk allemaal te verklaren en kun je inderdaad zeggen dat je 'voelde dat je zwanger was', maar dat kunnen een hoop vrouwen uit het programma 'I didn't know I was pregnant' ook :D Ik heb zo ontzettend vaak het gevoel gehad dat het nu écht raak was. Dan voelde ik allemaal dingen die ik noooooit eerder had gevoeld. Echt, héél anders was het al die keren, dus dan móést het wel gelukt zijn ;) Bij de laatste poging, die dus raak was, was ik ook doodmoe, had ik ineens een veel zachtere huid en rond de innestelingsperiode heb ik steekjes gevoeld. Maar voelen dat ik zwanger was? Hmnee.

16. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik had de week voor mijn NOD al last van bandenpijn, volgens de verloskundige. Bij het snel opstaan, niezen en hoesten, alsof je een spieren verrekt in je buik. Tevens kreeg ik een week daarvoor al last van mijn huid. Op de NOD getest en ik had het strookje al bijna weg gegooid toen ik toch een vaag lijntje zag, dag erna met ochtendurine en deze was meer dan duidelijk:D

Deel Deze Pagina