ik vroeg me dit wel eens Af. hoeveel pillen slik jij tijdens je zwangerschap voor jou en de baby? ik slik zelf : * Dagravit Mama & baby. * Vitamine c -1ooo (puur voor me blaas) * extra ijzer pillen (anders ben ik zo draaierig) * Bional VisOlie..(puur voor de baby) slik ik nu teveel.. en vroeg me af welke zwangerschaps pillen vondt jij minder of tot slecht toe!? meschien is dit een tip voor net zwangere dames! mijn negatiefe pillen zijn: * Etos zwanger zijn!!! per dag moets je 2 capsullens in nemen! waren best groot bleven echt in me keel hangen! daardoor kreeg ik een viezen smaak in me mond waar ik misselijk van werd! en je moest je capsullens in nemen naar je eten! als ik dat daarvoor deed,.hing ik gewoon boven de wc!!.
ik slik helemaal niks, ik eet gezond en hou mijn hb in de gaten.ik heb niet het idee dat ik extra vit nodig ben. zou ik aan de vit gaan dan zou het floradix zijn. is een super multivitamine vind ik. gr ik heb trouwens bij mijn dochter ook niks extra geslikt dan multi vitamine van vsm mama
visolie moeder & baby van efamol en vsm puur mama vitamines verder veeeeeel fruit en volkoren producten en zuivel.
Ik slik de Zwanger Vitaal van het Kruitvat, ben ik mee begonnen omdat hier ook Foliumzuur in zat, maar begreep dat ik ze kon doorslikken omdat er ook veel andere vitaminen inzitten.
Ik slik al vanaf het begin van mn zwangerschap puur mama van Vsm. Verder eet (at , ga er steeds makkelijker over denken aangezien ik niet meer lang hoef) ik gezond , en drink veel zuivel.
iedere dag foliumzuur en als ik wat minder eten binnen krijg Feme Natal van Davitamon ( zwangerschapsvitamine )
floradix....met extra ijzer en vitaminc en allerlei vitamine b-en... geeft me net dat beetje extra energie ondanks dat mijn hb goed is.
ik slik haast nix heb eerst wel foliumzuur geslikt, maar toen dat niet meer hoefde heb ik niets meer geslikt. af en toe drink ik dan wel eens van dat floradix, maar dat is alleen als ik er aan denk. probeer wel gezond te eten, maar moet zeggen dat dat ook niet altijd lukt hoor. ik denk er niet te moeilijk over, zolang alles goed gaat met mij en de beeb is het wel best denk ik
De VK hier zei dat het niet echt verstandig was zoveel 'erbij' te slikken. Daarom doe ik dat ook niet. Ik heb de eerste 12 weken wel foliumzuur geslikt (is ook heel belangrijk) en slik nu sinds 2 dagen cranberrypilletjes omdat ik steeds blaasontstekingen heb. That's it . Groetjes, Josien
Hier enkel Ogestan, een zwangerschaps/borstvoedingsvitamine met foliumzuur. Voorgeschreven door de gyn. Josien: mag je dat Cranberry pilletjes? ik heb er ook liggen, maar er staat in de bijsluiter dat ze niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen. Groetjes
Ik heb homeopatische dingetjes en daar staat niks over in. Van de huisarts mocht ik ze ook nemen, dus het zal wel goed zijn. Groetjes, Josien
Ik slik VSM puur Mama en Visolie capsules. Al vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil, dus ruim een jaar nu.
Davitamon compleet Mama (ben gestopt met Etos Zwanger zijn, werd er kotsmisselijk van en dat ben ik zo al genoeg ). Ik gebruik daarnaast Floradix, want daar zit ijzer in en ik ben vegetarier. Verder zorg ik voor veel fruit en groente.
klopt..,ik gebruik zelf cranberry zakjes voor in water te doen. als ik last krijg van me blaas. zo dat ik heet heten die cranberola..ken je die ook?