Voortijdige ejaculatie en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 7 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zijn er hier vrouwen die ervaring hebben met mannen die een voortijdige zaadlozing hebben? Mijn ventje had het vroeger niet, maar lijkt er de laatste tijd meer en meer last van te krijgen. Afgelopen weekend pakte ik z'n piemel nog maar beet en er kwam al een zaadlozing. :oops: Ik weet dat twee keer achter elkaar niet veel zin heeft aangezien 99% van de zaadjes al weg zijn dan, en ik probeer mijn ventje ook niet teveel schuldgevoelens aan te praten, maar balen is het wel!

Iemand met hetzelfde verhaal?

2. Niet meer actief

(post deleted)

3. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    jah meid mijn ventje had en heeft het nog wel daar kun je niks aan doen dan zijn ze zo opgewonden ik snap dat je ervan baalt het is bij ons nu 4 x voorgekomen en dat wanneer je zwanger probeert te worden is het nogal frustrerend, dat jah verders weet ik het ook niet, teken dat je hem wel opwind ;) en veel succes meis echt!!

liefs

4. Niet meer actief

Janna, is het bij jullie ook zo dat hij dan al klaarkomt als je hem nog maar net aanraakt? Want je hebt ook mannen die voortijdig klaarkomen, maar nog wel net op tijd in je raken... dan is het uiteraard geen probleem om zwanger te raken!

5. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    ja ook bij het voorspel dat wanneer je aan hem zit en jah hoor daar kwam het nog geen 5 minuten bezig. Was toen ook bezig zwanger te worden dat was zeer frustrerend, echt dat wat jij verteld komt echt zo bekend voor meid, succes lieve meid..

6. Niet meer actief

Heb ik (vooral in het begin van onze relatie) ook al wel een paar keer gehad hoor, dat ie het niet lang kon volhouden. Ik heb dan nog de pech dat m'n lief een echte "shooter" is... ben dus meerdere malen al helemaal ondergekliederd omdat hij totaal onaangekondigd klaarkwam... klinkt grappig maar was het toen zeker niet!

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik had tijdens het klussen voor het echie juist last van het tegenovergestelde. Het duurde ineens veel langer dan anders en lukte soms ook niet. Gewoon van de spanning en omdat we het ineens veel vaker deden.

Misschien kan hij m beter zelf aanpakken en eerst zorgen dat de eerste zaadjes terecht komen waar ze moeten zijn. Dan kunnen jullie het daarna nog eens rustig aan voor t leuke doen.

Deel Deze Pagina