positieve ovutest op NOD

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noenja24, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

even iets wat ik hier neer wil gooien...
    ik heb de 18e mijn eisprong gehad vastgesteld via ego... 6 dagen later heb ik 1 druppel roze bloed weg geveegd. nu 15 dagen na mijn eisprong heb ik vandaag 3 kleine druppels bruin bloed verloren en mijn NOD zou vandaag moeten zijn...
    heb geen test in huis dus heb ovutest gepakt en deze is toch echt postitief?!?!?!
    wat kan dit inhouden...
    ik voel diep van binnen dat ik zwanger ben maar ben toch echt bang...
    ik ben echt al een hele tijd misselijk( vanaf die 6e dag na mijn eisprong ongeveer) en mijn borsten zijn nu echt te groot voor mijn bh's en blauw door opgezette adres... heb steken in mijn liezen en onderrug en kan gewoon niet meer op mijn buik slapen door de misselijkheid en slaap dus erg onrustig terwijl ik wel moe ben en veel meer hoofdpijn heb dan normaal...:S

iemand eerder zoiets mee gemaakt?

2. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat spannend!!! Ik heb al vaker verhalen gehoord dat een ovulatietest positief kan zijn in het geval van een zwangerschap. Nou, nu snel nog even om een zwangerschapstest racen....

3. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Spannend!!
    Bij mij waren de ovutesten ook positief.
    Zie banner :))
    Misschien toch maar even een testje doen?
    Succes!!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat denk je dat het kan inhouden?
    Je verwacht van ons dat we gaan zeggen dat je zwanger kunt zijn;) en dat klopt.
    Dus gewoon een zwangerschaptest doen..wij kunnen je daar ook niet mee helpen.
    Ik duim voor je!!

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Had ik ook mijn 3e zwangerschap (ik had ook alleen nog 1 ovutest in huis en die had ik geprobeerd).
    Even een echt zwangerschapstestje kopen dan weet je het zeker!

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik testte 2 dagen voor NOD dik positief met ovutest en had ook bloedverlies. Zie mijn onderschrift.:)

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Doe maar snel een test want mijn ovutest was ook positief toen. En check mijn banner! Succes!

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hier 2 dagen na NOD een ovutest gebruikt omdat ik eigenlijk niet geloofde dat ik zwanger kon zijn, maar niet gelijk een digitale clearblue wilde verspillen.
    Nadat ik in een bekertje had gepiest had ik bij afvegen roze slijm, dus ik dacht dat ik ongesteld zou gaan worden, maar de test bleek positief.
    Daarna toch de digitale CB erbij gepakt en die gaf meteen "zwanger" aan en een paar minuten later "2-3 weken"
    Inmiddels ben ik 10 weken en 2 dagen zwanger. :)

9. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    En, heb je al getest?

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Waarom een ovutest doen, dat is geen zwangerschapstest.

Gewoon in de winkel een zwqngerschapstest halen en daar kan je mee aflezen of je zwanger bent.
    Ik heb beide verhalen gehoord, posi ovutest en niet zwanger en posi ovutest en wel zwanger. Niet betrouwbaar dus... Een test halen die ervoor gemaakt is;)

11. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon een zwangerschapstestje wagen :)

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    En???

13. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwtest negatief ovutest 2 positief... Maar meiden ik heb mijn eerste zwangerschap ook en te laag hcg hormoon gehad dat ik pas met 7 werken en lichte streep had heb toen wel miskraam gehad... Dus ik wacht het nog even af... Mijn lichaam en gevoel zegt dat het zo is want ben nog niet ongesteld...

Deel Deze Pagina