16 weken en eigenlijk meteen dagelijks. Vriendlief met ruim 17 weken al van buitenaf! En dat ook met een placenta aan de voorkant. Ik kan nu niet wachten tot ik de 2e echt voel (soms denk ik wel iets maar nog geen duidelijke bevestiging dat het zeker de kleine is). Placenta ligt achter/onder dus zou iedere dag kunnen zijn
Ik had afgelopen week een soort van plopjes die ik voelde...mocht ik nou 10 weken verder zijn dan wist ik zeker dat ik het kindje voelde.. Maar nu twijfel ik... Mijn tweelingmeiden voelde ik pas met 18 weken voor het eerst 'ploppen'
Ik voel nog niks. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus het kan ook nog wel even duren... Soms word ik er onzeker van. Zeker als ik n topic als dit lees en zie dat veel mensen rond de 15 weken al van alles voelden
eerste met 14 weken ongeveer, en deze voel ik al af en toe sinds week 11/12, nu voel ik hem dagelijks. Het zijn vooral nog plopjes en kriebels, kan niet wachten tot het echte schopjes worden
mijn placenta ligt voor de kleine uk dus ik had verwacht de kleine niet voor 22/23 weken te voelen! maar,.... op mijn mans verjaardag voelde ik voor het eerst de kleine!! ik was toen 18wk en 6dagen daarna voelde ik het aantal dagen niet zo maar sinds een paar dagen voel ik het aantal keren per dag en soms ook echt duidelijk paar minuten lang!
hier ook de placenta voor en voel haar nu ong een paar dagen. Vooral dat gekriebel aan de linker zijkant en een keer een "plopje" haha