Hoi meiden, Nou mn eitje zag er goed uit en de iui mag doorgaan. Op zich heel goed nieuws natuurlijk ware het niet dat de iui niet zondag zal plaatsvinden maar maandag. Dit omdat dit ZH op zondag geen inseminaties doet . Mn eitje is nu 18 mm. In ons oude ZH zouden we vanavond gewoon de pregnyl moeten zetten en zondag de iui krijgen, maar nu moeten we dus pas morgenavond pregnyl zetten en krijgen we pas maandag de iui. Voor degene die hier ervaring mee hebben, wat denken jullie, zou een eitje van 18mm het volhouden tot maandag begin van de middag of denken jullie dat hij al eerder zal springen?
Ja hoor, die houdt het wel. Morgen is ie 20 ongeveer, als je de pregnyl zet. Leefmilieu houdt je eisprong nog ongeveer 40 uur actief tegen, dus dan komt het goed. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd, maar grote kans dat het goed gaat. En mocht hij toch net eerder gesprongen zijn, dan is een ei ook nog 12 vruchtbaar. Dus beetje speling heb je wel. Succes!
Hoi Merah, dank voor je reactie! Ik hoop dat je gelijk hebt. Mag ik gelijk dan nog een vraagje aan je stellen. Bij mn dochter zette ik de spuit ong. 44 uur voor de inseminatie, omdat mijn eisprong steevast 47 a 48 uur na de pregnyl plaatsvond. Wat zou jij dan nu doen in mijn geval? De spuit dit keer maar gewoon 40 uur van te voren zetten, omdat er toch al een dag tussen zit of weer die 44 uur? Ik zie trouwens dat jij alweer zwanger bent! Wow, wat super zeg, gefeliciteerd!! Is het van een cryobrusje van je dochter?
Ik zou hem gewoon op 40 uur zetten. Stel dat je lichaam al zelf een eisprong in de maak heeft tegen die tijd, dan kan de pregnyl die niet meer 40 uur tegenhouden. Idd weer zwanger. Een cryo-zusje krijgen we. Soort van tweeling straks, maar dan anders...
Wat leuk en bijzonder! Ik denk dat ik idd maar voor 40 uur ga. Misschien is het nu sowieso wel anders, omdat ik natuurlijk (helaas) ook wat ouder ben geworden.