Afgelopen donderdag ben ik gecuretteerd met 11+1 week. Daarna werd door de artsen aangegeven dat ik zou vloeien als een heftige menstruatie. Afgezien van wat bloed enkele uren na de operatie en wat bruinige menstruatie is er van een heftige menstruatie geen sprake. Is dit normaal of staat me nog wat te wachten?
Nee hoor, is heel normaal en herkenbaar. Hou je menstruaties hierna goed in de gaten. Als die ook normaal zijn, is er niets aan de hand. Suus
Is heel normaal. Ik had eerder gereageerd in een ander topic (voor de crash). Het is dus toch een curretage geworden. Sterkte!
Ik heb een curretage gehad na vroeggeboorte van 19+6 en ik stopte na 1 dagje met vloeien. Dag erna begon de hele boel pas goed door te zetten en heb ik in totaal 14 dagen gevloeid (ook door wondje placenta) dusmisschien komt het nog opnieuw opgang en hoop het zich even op. Dus neit schrikken als het weer begint!
Het vloeien was erg minimaal en een dag gestopt, maar nu is het toch weer begonnen. Het lijkt nu op een gewone menstruatie. Zal dus nog even geduld moeten hebben voordat we aan de slag kunnen
Wat naar! Na mijn curretage, ook rond wk 10, heb ik na 3 of 4 dagen toch nog wat stolsels verloren. Niet schrikken als dat gebeurd, het is een van de mogelijkheden en ongevaarlijk (hoewel je wel wat last van buikpijn kan hebben). Het vloeien verschilt heel erg per vrouw, ik had verder een erg lichte menstruatie van een paar dagen, anderen niks of juist veel. Veel sterkte met het verwerken.