Voelen en dan weer niets voelen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ago, Mar 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Hé meiden,

Hebben jullie dat ook? Dat jullie een aantal dagen achter elkaar de kleine regelmatig voelen bewegen en dan weer een dag helemaal niet? Ik weet dat het gewoon zo kan zijn, maar het is zo lastig om je dan geen zorgen te maken op zo'n dag...

2. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    heel herkenbaar hoor meid! Je kindje heeft nog heel veel ruimte en kan wegdraaien en bv tegen je plancenta aanschoppen, dan voel je het minder...hier hoef je je met deze zw termijn absoluut nog geen zorgen over te maken!

3. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

Oct 8, 2010
    214
    0
    0
    Ja ze zeggen altijd hoe dichter je bij de bevalling komt dat je de kleine minder gaat voelen omdat ze te weinig ruimte heeft.. Ik lees dat zo vaak hier..

Nou bij mij is dat juist tegen overgestelde..
    Ik ben nu bijna 35 weekjes en ik voel haar bijna wel de hele dag gewoon door.. Niet normaal.. zo actief.. hihihi

Straks zul je dat ook meer voelen, de baby wordt sterker en krijgt hardere botjes..

4. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    klopt hoor liiaatje...hier ook een voetballertje die de hele dag door gaat...hahah...ook al ligt ie echt shocking klem...;)

5. MySe

MySe Bekend lid

Jun 14, 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Niets om.je zorgen om te maken. Vanaf week 24 hoef je m.pas elke dag te voelen en zelfs dan nog "maar" 10 bewegingen per dag. vamaf week 26 ligt t wedf anders geloof ik. Als je je zorgen maakt altijd even contact opnemen met je vk.

6. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

Oct 8, 2010
    214
    0
    0

Jaaa... so schattiig..

Ik zie dat het je bevallingsdatum is..
    Veeeeeel succes en geniet er van als je kleine er is.
    Alvast gefeliciteerd !!

7. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja erg schattig inderdaad....probeer me dan voor te stellen wat ie aan het doen is....

we wachten... hopelijk komt ie snel!

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Ik zit ook in week 20 en ik voel de ene dag ook meer dan de andere. Maar ik ben al blij dat ik al wat voel, ik had verwacht dat het langer zou duren. Hoe zou jij het gevoel omschrijven Ago? Ik voel het als plopjes, kleine zeepbelletjes die knappen zeg maar.

9. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

Oct 8, 2010
    214
    0
    0

Spannendddddddd hoor !!
    :D:D:D

10. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    wij zitten in week 21 en dit weekend een dag minimaal gevoel gehad en sinds gisteren is het echt bepaalde uren goed aan de gang.. hier zijn het helaas geen plopjes of zeepbellen die kapot springen, maar flinke trappen, vriendlief schrikt er altijd van als die zijn hand op mijn buik legt :$;)

genieten in iedergeval!! :D

11. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Voor mij zijn het ook plopjes, de ene keer wat zachter en de andere keer voel ik het echt heel duidelijk. Gisterochtend zagen we zelfs m'n buik bewegen! Dat was ook wel heel bijzonder!

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Dat is zeker bijzonder Ago! Dat dacht ik van de week zelf ook een keer te zien, maar beebje heeft nog geen zin om het aan papa te laten zien, haha. Iedere keer als ik zeg let eens op dan houdt beebje zich stil.
    Gisteren was het trouwens heel rustig, vind ik toch ook niet zo prettig...Vanmiddag gelukkig controle bij de vk.

Share This Page