ik voel precies het ruggetje, de billetjes en met een beetje geluk de beentjes en voetjes, erg bijzonder!! ik heb dat bij mijn eerste nooit kunnen voelen!
Ik lees ook wel eens dat mensen dat kunnen onderscheiden, maar ik kan dat dus echt niet... Soms heb ik het idee dat voeten beneden liggen (omdat ik het daar dan voel bewegen), maar voor hetzelfde geld is de kleine aan het koppen! Bij de vorige echo lag ze goed (hoofd naar beneden, voeten omhoog), volgende week weer een nieuwe groeiecho, dus ik ben benieuwd...
Mijn kleine uk ligt al vanaf 16wk op ongeveer dezelfde manier beetje dwars, met de voetjes in mijn zij (heel fijn, NOT) en ik kan een beetje voelen, wat waar ligt. Maar dat komt meer door dat de vk het heeft uitgelegd en door de echo's. Ik weet alleen iedere dag voor 99% zeker dat het met het hoofdje naar beneden ligt, aangezien het +/- 3x per dag de hik heeft
hier ook heel vaak de hik maar daar dan gaat het tekeer bovenin in mijn buik betekent dat dan dat die boven zit met de hoofdje?
hier ook heel vaak de hik.maar dan gaat het te keer boven in mijn buik betekent dat dan dat de hoofdje daar ligt? 30 weken lag die met hoofdje boven
@ dilara: Ik weet het niet zeker, maar denk dat hij dan idd nog met het hoofdje boven ligt. Zeker als hij bij 30wk ook met het hoofdje boven lag. Ik voel zelf de hik alleen heel goed op de plek waar het met het hoofdje ligt, ook of het naar rechts of links kijkt... heel apart gevoel is dat hikken
ja inderdaad heel appart gevoel en ook een ideaal moment voor me kids om te voelen en te kijken.en dan die ogen die helemaal grtoot worden vol verbasing