Toen ik moest bevallen heeft iemand mij eens verteld dat ik niet moest vergeten om op het eerste moment dat je je kindje in je armen krijgt eens te ruiken aan hem/haar. Het zou een zoete geur zijn die je nooit eerder heb geruikt en weer zult ruiken. Heel appart ik heb het wel gedaan en het klopte wel. Maar ik vraag mij af of dat bij iedereen dus zo is. Dus als je moet bevallen, remember. ik ben benieuwd!
Ja, maar het ging heel automatisch. Ik heb hem niet echt op m´n buik gehad omdat hij gelijk meegenomen werd, maar die paar tellen dat ik hem mocht hebben rook ik automatisch aan hem. Zal wel de mix van vruchtwater en iets hormonaals zijn. En nu nog heeft hij z´n eigen geurtje!
Ik heb geen kindje maar ik weet dat mijn moeder dat wel gedaan heeft, want ze verteld altijd dat ze me zo vreselijk vond stinken toen ik net geboren was...
Ik vind hem nog steeds zo lekker ruiken, vooral in mijn kraamweek zat ik steeds te snuffelen aan hem en te roepen: wat ruikt hij lekker.... volgens mij wel meer dan 100x gezegd
ja hoor, gaat automatisch En ze rook heerlijk! Probeer dat moment nog vaak terug te halen maar het word helaas steeds vager
ja ik vond hem zoiezo het mooiste, lekkerste, liefste wat ik ooit gezien had , hij had naar poep kunnen ruiken en ik had het nog lekker gevonden hahahaha, maar idd rook apart!
Esmee is doormiddel van een ks geboren maar ik vond haar heerlijk ruiken, tot dat ze in bad was geweest.. vond het heerlijk!
Ik bleef snuffelen en riep ook meerdere keren wat ruikt hij lekker wat ruikt hij lekker... Inderdaad een geur die je niet snel vergeet.
Ben benieuwd hoe mijn meisje ruikt.. Het is voor mij ook de eerste trouwens.. Heb geen idee wat ik moet verwachten van de bevalling...
ik vond het heerlijk hoe mijn dochters roken na de bevalling en de eerste week heb er echt van liggen genieten
Hoi Ik heb het ook gedaan en ik vond hem super lekker ruiken. Ik vond het ook een herkenbare geur, net alsof ik meteen wist....ja die hoort bij mij!
Ik vond ons meisje de eerste dagen na de bevalling een beetje zoetig ruiken. Als ik me maandverband ging verschonen, rook ik de eerste dagen ook deze lucht.
Toen Djenno geboren werd rook hij naar het vruchtwater. Ik had langdurig gebroken vliezen en verloor steeds beetjes vruchtwater dus de geur was gelijk vertrouwd eigenlijk.
vruchtwater heeft een beetje zoetige geur. Heel apart, ik vond het niet vies ruiken in ieder geval. Maar ja dat was bij Djenno en mij zo, ik weet eigenlijk niet of dat altijd zo is?