voelen jullie al wat het word?!jongen of meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kelly20, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn hele omgeving (inclusief ik) was ervan overtuigd dat het een jongetje zou zijn... Het is toch echt een meisje! Ik heb moeite moeten doen mijn omgeving ervan te overtuigen dat het echt een meisje is, nu nog steeds geloven sommigen het niet... Nou ja, we zullen het snel gaan zien. Ik hoop toch echt dat het een meisje is, anders moet ik hem roze kleertje aan trekken, haha!

2. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik had een sterk voorgevoel voor een meid, trok in de winkel ook meteen naar de meiden dingen en droomde ook over een meisje.
    Tijdens de pretecho met 18 wk, werd mijn voorgevoel bevestigd. Hier is dus een kleine meid op komst.

3. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik was er vanaf het begin van overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen en ik had ook gelijk, bleek tijdens de 20 weken echo.

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wij wisten allebei zeker (vanaf het eerste moment) dat het een meisje zou zijn. Toen de echoscopiste bij de 20 weken echo zei dat het een jongen was hebben we haar ook uitgelachen. Onmogelijk. Maar toen ik de foto zag, moest ik haar toch gelijk geven. Heel raar om er met zo iets belangrijks naast te zitten..

5. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik wist eigelijk al zeker dat het een jongen zou worden, op een een of andere manier was er geen twijfel over mogelijk. Bij de bevalling was ik daarom ook totaal niet verrast.

6. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Bij mijn oudste had ik geen idee, dat werd een jongetje. Bij mijn tweede wist ik zeker dat het een meisje was, en dat bleek ook te kloppen. Bij mijn derde wist ik voor de volle 100% zeker dat het een meisje zou worden.. dusdanig zeker dat ik echt stomverbaasd geweest zou zijn als het een jongetje was geweest bij de echo. En het wordt ook een meisje.. dus je gevoel kan inderdaad heel goed kloppen, al zegt dat natuurlijk niet alles ;)

7. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik wisst zeker dat het een j/m was maar het zijn toch echt 2 mannekes.....

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ook hier was het gevoel juist.
    al vanaf begin af aan het gevoel dat we een jochie krijgen, ook de omgeving.
    we keken beide eigenlijk alleen naar jongens kleertjes en andere stoere spullen.
    tot de 20 weken echo.
    ja hoor ik zag drie streepjes dus ik zei we krijgen een dochter. ok zag ik papa denken en ik dacht zelf ook van das raar ik wist toch zeker dat we een jongen zouden krijgen.
    was een raar moment voor mijn gevoel klopte het niet. en ja hoor ze gingen daarna eens goed kijken naar het geslacht. wat bleek ik had de bloedvaten van de navelstreng gezien.
    ik kreeg te horen, jij dacht dat het een meisje was, nou dan moet je hier maar eens goed naar kijken.
    daar was overduidelijk een piemeltje te zien met alles wat daarbij hoort :oops:
    mijn eerste gedachte was toen van zie je wel ik wist het wel!

bij ons klopte het gevoel dus precies!

liefs :)

9. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik had al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje was.Ik twijfelde er eigenlijk niet aan.Het was dan ook geen verrassing toen de gynaecoloog zei dat het een meisje was :D

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik wist echt voor 99% dat ik zwanger was van een meisje...

op de 20 weken echo was het echter heel snel duidelijk.. het eerste dat ik zag was een piemeltje ...

11. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik heb heel sterk t gevoel dat er 2 in mn buikje zitten...

jongen, meisje...

waarom ik dit denk weet ik niet, en de 29ste zal uitwijzen of er 1 of 2 beebjes in mn buik zitten...

12. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb van begin af aan ook het gevoel dat ik een miesje krijg
    maar nu ga k soms twijfelen
    maar helaas moet ik nog heel lang wachten voordat ik daar zekerheid over zal hebben
    kan nu al niet meer wachten :D
    groetjes
    x x x

13. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik denk ook aan een meid.
    als het er toch 2 zijn dan een jongen en een meid....bij mijn man zitten er 2lingen in de fam.

de pendels en de kalender zeggen ook meisje.
    zou het ook wel erg leuk vinden.ik heb al eenzoontje en daarbj wist ik zeker een jongen.

we wachten het gewoon af.ze zijn beiden welkom als de kleine maar gezond is.

Deel Deze Pagina