symptomen maar toch negatief..?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by maja82, Jan 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hallo dames,
    ik zit met het volgende.. Ik ben nu ongeveer een week overtijd en heb vreemde 'klachten'. Vooral veel buikpijn(echt ongi pijn) en af en toe een golf van misselijkheid. Normaal als ik ongesteld moet worden krijg ik hele zere borsten, maar heb ik nu niet.. Ook ben ik snel moe en heb het idee dat mijn tepels wat groter dan normaal zijn.. En vooral die buikpijn vind ik zo vreemd, normaal gesproken krijg ik erge buikpijn en begint het bloeden een paar uur later. Nu al dagen last en nog steeds niks..
    Ik heb vorige week al een test gedaan en nu vanochtend weer maar beide negatief.. :(:
    Zal ik nog een week wachten of de huisarts even bellen?
    (ik ben lichtelijk in paniek, want als het wel zo is is het niet gepland en we zijn er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Ik studeer nog en we wonen piepklein.. maar als het wel zo is is het natuurlijk welkom, maar toch...)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Heey meis

als ik jou was zou ik de dokter even bellen,
    en dan kunje miss bloedprikken,dan heb je teminste iets of wat zeker heid,
    zo in onzeker leven nu lijkt mij ook niks

Succes !

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik sluit me aan bij bovenstaande reactie! Al is het zo dat sommige huisartsen zullen zeggen dat je minimaal 2 weken overtijd moet zijn, bij mij niet hoor maar heb het hier vaak gelezen. Anders bel je gewoon alvast en mak je een afspraak voor over een paar dagen.

4. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ben je toevallig net gestopt met de pil?
    Of ben je ziek geweest en heb je medicijnen gekregen?

5. trientje

trientje Lid

Jan 30, 2007
    24
    0
    0
    hallo,

Ik ben 3 dagen overtijd. Heb deze morgen een test gedaan en was ook negatief. Heb wel al enkele dagen last van pijnlijke tepels, veel plassen en soms 's avonds misselijk.
    Binnen enkele dagen nog maar eens testen zeker?

Groetjes

6. karin80

karin80 Lid

Jan 19, 2007
    51
    0
    0
    He meis,
    Zit ook net als jou in deze situatie! Moeilijk he wachten... En dan nog dat je er niets van begrijpt!
    Ik heb gister ook getest en negatief, huisarts gebeld en afgesproken dat we nog een weekje wachten.. Hij kan daar ook een test doen maar die is dan ook negatief! En bloed prikken kan volgende week ook nog wel... Heb wel fibromyalgie en zoals ik hier een aantal keer gelezen heb op het forum kan je hierdoor ook te maken hebben met te weinig hcg. Toch is dat wachten wel moeilijk! Succes!

7. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hey meiden,
    bedankt voor jullie reacties! :)
    Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil, maar was niet echt lang aan de pil.. En ik was vrij vlot regelmatig ongesteld.
    Ik heb de huisarts nog niet gebeld, ik heb besloten om het nog een weekje aan te kijken.. (als me dat lukt :( )
    Ik heb nog steeds de hele dag een zeurende ongi pijn en ben superchagrijnig, arme vriend ;) Maar deze klachten heb nu al de hele week dus ik snapterniksvan :rolleyes:
    Ook kijk ik elk half uur of m'n tepels echt groter zijn of dat ik het me inbeeld :confused:
    Aaaaah! Irritant dit!
    @Karin80, jij ook veel succes! spannend he... :(
    @trientje, ik weet het ook niet, haha! Ook jij succes!

8. trientje

trientje Lid

Jan 30, 2007
    24
    0
    0
    ja dank u...

dat wachten duurt altijd zo lang he...

groetjes

9. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Pffff... Ben nog steeds niet ongesteld..
    Heb net even terug zitten denken en mijn laatste ongesteldheid was vlak voor de kerst. Das toch best lang..
    Moet zeggen dat ik nu weer bijna geen symptomen heb.
    Snap er echt helemaal niks van :(

10. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    ik was vorige maand 10 dagen overtijd maar uiteindelijk kwamen de duvels toch weer

het is frustrerend maar ja positief blijven

11. charlainelief

Jan 21, 2007
    67
    0
    0
    Almere haven
    heej dat had ik dus ook!

12. bolletje

bolletje Actief lid

Jan 31, 2007
    223
    0
    0
    Ik heb eens gehoord dat als je er veel mee bezig bent je ongi ook kan uitblijven :(:

13. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    ha meis,

weet je al iets meer?

Je schrijft ook nog:
    (ik ben lichtelijk in paniek, want als het wel zo is is het niet gepland en we zijn er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Ik studeer nog en we wonen piepklein.. maar als het wel zo is is het natuurlijk welkom, maar toch...)

Dat snap ik eigenlijk niet. Je bent toch gestopt met de pil? Of lees ik het nou alweer fout? Dat doe ik wel vaker namelijk!

Doei!

Booey

14. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hey meis!

Ik ben inmiddels soort van ongesteld geworden.. Ik kreeg behoorlijke buikpijn en had bloedverlies. Toen 2 dagen niks en vanochtend ineens bruine smurrie :( Ik ga er dus maar vanuit dat ik niet zwanger ben.

En dat over stoppen met de pil klopt, ik heb zoveel klachten van de pil dat ik een tijdje helemaal geen hormonen in mijn lijf wil. Maar dat betekent dus wel extra kans op een zwangerschap en daar zijn we eigenlijk nog niet klaar voor.. We doen het wel met condoom, maar is een keer niet helemaal gegaan zoals het hoort.. :oops:

Lief dat je belangstelling toont!

liefs Maja

15. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    hahaha, ik dacht al, huh lees ik het nou fout of ik snapputniegoe?

Maar ben je nou een beetje opgelucht? Kan inderdaad door spanningen ook uitblijven (menstruatie), en hoe drukker je je dan maakt, hoe langer het wegblijft. En de pil is ook inderdaad niet echt fijn voor je lijf ....

Share This Page