Voelen jullie de baby de gehele dag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sientje, 22 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik vroeg me af of jullie de baby de gehele dag door voelen, of alleen op specifieke momenten...
    Ik ben nu bijna 31weken in verwachting en voelde de baby tussen de 20e en 29e week heel erg veel, maar nu de laatste 2 weekjes steeds minder, met mijn verstand zeg ik logisch, want de kleine heeft steeds minder ruimte om salto's te maken enzo,maar met mijn gevoel vind ik het echter minder prettig..ben toch stiekem benieuwd hoe de andere dames dit ervaren..

    (gelukkig gaan we as maandag weer naar de vk en zij kan vast weer allerlei twijfeltjes wegnemen ;) )
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik moet zeggen dat ik onze dochter altijd behoorlijk veel voelde.
    Maar dat verschilt per zwangerschap.
    Als je helemaal niks meer voelt voor twee dagen moet je de verloskudige bellen.
    Maar een kleintje heeft inderdaad steeds minder beweegingsruimte, dus het is wel normaal als je het minder gaat voelen dan voorheen.

    Ik begrijp heel goed dat jij dat niet prettig vind, maar meestal maak je je zorgen voor niks.
    MAAR beter een keer teveel aan de bel trekken dan een keer te weinig!

    Toch veel plezier komende maandag bij de verloskundige!

    liefs
     
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Als je zelf druk bent (lichamelijk of geestelijk) kun je de baby ook minder voelen.
    Ik voel de baby zelf vaak op momenten dat ik rustig ben. Ook niet altijd hoor. Soms ook op minder handige momenten.
    Maar dat je de baby minder voelt is helemaal niet erg.
    Zolang je af en toe maar iets voelt is er niets aan de hand.
    Wat je zelf al zegt, de baby heeft steeds minder ruimte. Daarover lees je ook in de boekjes, dan beweegt de baby gewoon iets minder.
    No worry's ;)
     
  4. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

    Ik heb de kleine heel erg veel gevoeld hij was ook heel erg druk elke keer als hij rustig was dan was het elke keer maar een half uur maximaal.

    Het verschilt inderdaad heel erg per zwangerschap want rick was echt heel rustig in mijn buik en kimberly maakte er een heel feest van wat echt de hele dag door ging
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik voel het vooral savonds en sochtends, de rest van de dag ben ik in beweging en is het dus rustig...
     
  6. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo

    ik heb het ook sientje eerst voelde ik ze veel toen minder en werdt daar nerveus van nu schoppen ze weer de hele dag .
    dus niet te druk maken komt wel goed hoor.

    groetjes anita
     

Deel Deze Pagina