haaruitval!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Loessje1987, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Hai dames!
    Ik ben morgen 8 weken zwanger van ons eerste kindje... Sinds een weekje ongeveer worden bij mij de 'kwaaltjes' steeds erger. Wat me vooral opvalt is dat ik sinds ik zwanger ben veel meer haar verlies dan normaal... Ik heb normaal gesproken een enorm dikke bos vol haar waar ik altijd erg trots op was maar er blijft nu weinig van over! Mn staart is de helft dunner dan ik gewend ben! En dat te bedenken dat ik nog 7 maanden moet! Blijft weinig over dan... :(
    Zijn er meer die hier last van hebben? Zijn er tips/trucs om het te verminderen?

Liefs!

2. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Dat had ik ook in het begin. Is nu weer over.

3. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook bij 8 weke flinke haar uitval. Nu 13 weken en heb nu minder haar uitval.

4. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    Ooo ik heb het ook!! Vreselijk! Zelfs mijn wimper haren vallen ineens met bosjes uit! Hopen dat het snel op houdt voor ons!

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Had ik ook extreem in het eerste trimester. Nu na de bevalling is mijn haar dikker dan ooit.

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Had ik in het begin ook, nu houd ik alles juist vast. Paar maanden na mijn bevalling zal het weer beginnen met uitvallen denk ik. Bij m'n eerste zwangerschap ging het precies zo.

7. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    hier ook hetzelfde probleem. Dacht dat het aan de tijd van het jaar lag maar blijkbaar is dit ook een kwaaltje:)

8. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Oh gelukkig ben ik niet de enige! Haha :p ik dacht ik zal wel weer een apart geval zijn ;)
    Ook fijn om te lezen dat tijdelijk is!! Bedankt :D

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Is een symptoom van de zwangerschap, ik heb van mezelf ook extreem dikke haren en verloor ze met de bosjes, heeft bij mij tot circa de 20ste week aangehouden en toen was het ook ineens over.

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Klopt idd loesje ik heb er ook last van .
    Ik ben ook kapster en hoor altijd dat halverwege de zwangerschap de meeste haar vast houden en zodra de kleine er is weer veel haar verliezen. Ik wist eerst ook niet dat het een sympthoom was maar merkte het voor mijn nod al. Het is ook slap futloos en het zit niet! Ook een sympthoom dat wist ik wel dat het slap futloos of vet kon zijn . Maar het komt vast goed:)

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Het is een meisje die je schoonheid steelt ;).
    Ik ken je probleem en het wordt vanzelf minder. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, anders krijg je haaruitval van de stress ;)

Deel Deze Pagina