Heey dames, Moet het ff kwijt hoor! Echt weer iets voor mij maar wel erg grappig (voor mij dan althans) Toen ik zwanger was van Maricha en ik moest s'nachts me bed uit om te plassen of drinken hoorde ik steeds op de radio 1 nummer Peter Bjorn & nog iemand met Young Folks voorbij komen (ja op de wc en keuken standaard muziek) Wat gebeurt me nou van de week, ik sta nog ff op om wat te gaan drinken beneden en ja hoor!... weer hetzelfde nr op de radio! ik kwam beetje beduust naar boven, dus vriendlief vraagt wat er gaande is en mijn antwoord: Lieffie, ik ben echt zwanger! Ik hem het hele verhaal verteld. Lag hij helemaal in een deuk! Kreeg ook te horen... 3 zwangerschaptesten en je twijfelt nog, weet nog steeds niet of je het moet geloven en 1 nr op de radio wat eigenlijk helemaal niets zegt en het komt ineens aan bij je! Dit was ff mijn zwangerschaps-dejavu moment wilde ik ff delen... Jullie misschien nog dejavu momenten?
(nog) geen dejavu moment voor mij...zou ik me nog iets in die trand herinneren teminste (is toch al weer 9 jaar geleden )
haha wat grappig toen ik 7 maand zwanger was van youame droomde ik dat ik een kindje op schoot had met een schisis maar kon verder de rest van het gezichtje niet zien vondt het ook heel raar want kende geen kindje met een schisis youame is geboren met een dubbelzijdige schisis toen ze 3 maand was zat ze bij me op schoot en ze keek me aan ik zag precies de droom weer voor me zelfs mijn vriend zei hetzeklfde als ik mijn droom vondt het best wel raar