Vanmorgen, een week na mijn eisprong, werd ik ineens wakker van een super scherpe, stekende pijn in/rond mijn baarmoeder! Het hield een paar minuten aan en was toen weer weg (als ik me bewoog was het nog een beetje gevoelig maar ook dat trok snel weg). Ik heb deze pijn nog nooit gevoeld, wat denken jullie?
Het kan, het kan ook niet. Hier nooit want gevoeld van de innesteling. Ik hoop het natuurlijk wel voor je . Misschien wel goed om je te beseffen dat een innesteling geen moment is maar een proces wat zo maar even kan duren. Je zou over een aantal dagen een testje kunnen doen als het echt een innesteling is, spannend!
Tje zou kunnen maar kan ook een kleine spierverrekking zijn. Die voelen bij mij ook altijd als een scherpe stekende pijn wat iets daarna nog gevoelig is als ik beweeg. Aangezien het bij jou ook nog gevoelig was bij bewegen (waarbij je dus spieren gebruikt) denk ik dat de kans groot is dat het ook een spiertje was Maar als het een innesteling was moet je dat over 3 dagen al op een test kunnen zien.
Het zou kunnen, maar kon ook wat anders zijn... Hier vermoedelijk wel gevoeld, een steek in mijn BM links (daar zit de placenta nu ook). Dag erna hele avond rugpijn met uitstraling in mijn linker been. 4 dagen later testte ik positief.
Eens met de rest, het kan maar zou ook iets anders kunnen zijn. Dat is het vervelende, alle symptomen kunnen ook door iets anders verklaarbaar zijn.. Ik hoop het natuurlijk wel ontzettend voor je! Succes met de wachtdagen tot het testen.
Ik hoop voor je dat het dat ook was. Het kan zoveel zijn helaas. Over paar daagjes een testje wagen dan weet je het zeker Ga voor je duimen!
Ik was op 7dpo ineens de halve ochtend zo misselijk met krampen in mijn onderbuik etc en ineens na twee uurtjes oid trok het weer weg, drie dagen later had ik mijn eerste positieve test......ik wijt nu dus die ochtend met ziek zwak en misselijk voelen aan de innesteling haha.....maar misschien was het ook gewoon toeval, ik zal het nooit weten
Ik herken jou verhaal wel Zonnetje13. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook zo'n vreselijke pijn. Ik kon totaal niet bewegen. Ik hoop het voor je! Afwachten maar! Succes
Bedankt voor alle reacties! Ik heb zojuist, 3 dagen voor mijn nod, deze test gedaan! Gaat de goede kant op denk ik! (Streepje is roze en kwam binnen 5 minuten, jeej)
Dankjewel! Het is een goed begin, maar na 11 maanden hopen en 2 miskramen durf ik nog niet voluit blij te zijn..
Jaaa, ik voel me zo zwanger! Sinds afgelopen maandag iedere dag steeds misselijker, steeds zeerdere borsten, vermoeider, soms duizelig, veeeel brandend maagzuur (dat heb ik echt nooit). Ik voel me wel veel meer zwanger dan de vorige twee keren toen het mis ging
Wat supergoed om te horen. Ik zit nog op de wachtbank. Wil dit weekend testen. Heb wel sinds een aantal dagen aardig wat steekjes en krampjes rechts onder mijn navel. Herkenbaar? Ben gewoon te nieuwsgierig. Fijn om te horen dat je je echt zo zwanger voelt! Haha vooral houden zo!
Jaaa dat had ik zondag en maandag! Ook rechts maar wel lager, echt onderin naast mn baarmoeder. Wanneer is je nod?
Die is denk ik woensdag. Toch net zo eigenwijs als ik ben een test gedaan en dit is het resultaat na 5 minuten