Ik voel hem meestal ook, had deze laatste keer ook een heel klein beetje bloed. Alleen bij het afvegen. Heb nu ook weer verscheidene symptomen, en ben zelfs wat "grieperig" geweest. Naar het schijnt wordt je weerstand minder bij het innestelen. Dus ik hoop, ik hoop, ik hoop
nou ik ook, heb er zaterdag onderhand de hele dag krom van gelopen... terwijl ik met mn menstruatie eigenlijk niks voel, geen buikpijn of iets.... wat ik altijd zo raar vind
Ik voelde m eigenlijk nooit, totdat ik erop ben gaan letten. D.m.v. ovutesten, slijmproductie en tempen wist ik wanneer ik m kon verwachten, en toen ik erop ging letten voelde ik m duidelijk wel! En inderdaad erg handig dus!!!
Ook ik voel mijn eisprong. Het voelt net alsof er iets knapt links of rechts onderin mijn buik. Deze pijnscheut is erg heftig en daarna blijft het nog een paar uur zeuren. Door de pijn vouw ik dubbel en grijp ik naar mijn buik, dus echt wel pijnlijk . Kan uiteraard niet als er andere mensen bij zijn, maar tot nu toe was dat gelukkig ook niet het geval . De laatste keer wel mijn man, maar dat is niet erg, is juist wel handig als hij het ziet, dan weet ie ook waar ie aan toe is... hihihi In de eerste maanden twijfelde ik of het wel echt mijn eisprong was omdat het een paar keer op een moment was dat ik het niet verwachtte (dag 24 van m'n cyclus ), maar na het gebruik van ovulatietesten deze maand weet ik het zeker! Gelukkig deze maand ook iets eerder (dag 19 positieve ovutest, dag 20 voelde ik m springen ).
ik voel het zeeeer goed, zo goed dat ik niet rechtop kan zitten en alleen maar wil liggen. eigenlijk ben ik dan "ziek" athans, zo voel ik me dan.
Ik heb een paar uurtjes last van mijn buik en rug en dan opeens is het over, dan is mijn eitje dus gesprongen
Ik voel ook duidelijk mijn eisprong ik wordt misselijk en heb heel de dag erge last van me buik en dan ineens een grote pijn scheut . Toen ik nog me (koper) spiraal had voelde ik hem nog beter .