Hallo ik heb nog geen reacties gehad op mijn vraag of is de vraag te moeilijk? Ik ben nog steeds niet van mijn menstruatie af en het is roest bruin van kleur, veder voel ik mij sochtens niet lekker erg misselijk. Ik vraag me alleen af of dat meer dames dit hebben meegemaakt? ik ga maar weer testen volgende week niet met de digitale. Ik heb gehoord dat als je de teststrip eruit haald dat hij dan ineens wel positief kan uitvallen dit was bij mij ook zo. 2 dikke strepen. groeten jennie72
hai dames volgens mij is het al sinds dinsdag roest bruin geweest. Het lijkt op oud bloed. Sorry voor de praat. Bedankt voor de snelle reacties ik had de moet al op gegeven. Misschien toch wel zwanger want het stopt gewoon niet eerst heel blij dat ik eindelijk weer ongesteld was geworden maar dit vind ik ook raar. Groeten jennie72
vanaf dinsdag dat zou 5 dagen zijn en dat is toch niet zo lang en je hebt her erover dat je misschien toch zwanger zou zijn ??? uhm waar zou je dat op baseren dan ?
hallo als je me mail gelezen zou hebben dan zou je zien dat ik nog meer dingen heb zoals erg misselijk s,morgens. misschien is het een innesteling gweest zoals ik al een keer eerde heb gehad. Ook veel last van lage rugpijnen. Mijn humeur gaat heen en weer als een jojo. Last van mijn hormonen denk ik. Bedankt voor jullie reacties. Groeten jennie72
uhm ja je humeur is duidelijk ...ik vroeg het alleen maar ivm met de bloeding die je al 5 dagen hebt ....sorry for asking
Pardon maar dit is echt niet mijn bedoeling, maar kreeg het idee dat je me niet geloofde. En heb echt geen slecht humeur of zo heeft hier niets mee temaken. Dont mind me saying so!!!!!!! Wat is hier aan de hand??>ik vraag gewoon of iemand me kan helpen maar zo,n reactie had ik nou ook weer niet verwacht , nikts te humeur!!!! groeten jennie72
Volgens mij moet je nooit die test uit elkaar halen om de binnenkant te bekijken hoor, dat kan misleidend zijn heb ik gelezen. Maar het kan ook zo zijn dat je teveel of te ver over het staafje hebt geplast, had ik ook een keer, toen gaf ie 'niet zwanger' aan. Terwijl ik dat wel was. (dat gaven de test ervoor en de 36 -hehe grapje- er na aan!)
Zou nog eens testen,je zegt dat je elke morgen misselijk bent dus dat is raar,anders zou ik zeggen je bent toch gewoon ongie :
Ik sluit dit. Je hebt je vraag al gesteld, blijkbaar kunnen mensen je niet helpen. We zijn geen dokters en als we geen antwoord weten kunnen we wel wat verzinnen maar dat lijkt me ook niet de bedoeling. Geduld is een schone zaak... groetjes