Ik had de eerste maand na stoppen met de pil enorme steken aan de rechterkant thv mijn eierstokken/baarmoeder.. Vorige maand niks Deze maand begonnen met temperaturen, heb gisteren menstruatiekramp achtige pijn gehad beetje zeurderig en vervelend, aan de linkerkant.. Vandaag is mijn tempr. iets gestegen dus denk dat dat de laatste groei van de follikel was en eitje vanacht is gesprongen..
Ja ik voel het wel en doet ook best veel pijn, merk het ook aan mijn schaamlippen want die zijn dan wat gezwollen en het voelt wat harder daar beneden. En na de eisprong standaard pijnlijke borsten.
Ik voel mijn eisprong heel erg, veel pijn en kan een paar uur moeilijk functioneren en ik blijf ook de dagen erna last hebben vooral met hoesten of niezen, erg vervelend 🙈
nope... daarnaast voel je ook alleen het groeien van de follikels... wat geen garantie is voor een daadwerkelijke eisprong
Ik voel het heel erg. Precies 2 dagen na de poistieve ovulatietest. Dan een heel naar beroerd gevoel en er staat er veel druk op de kant waar die springt. Ik ben er echt altijd wat ziekjes van.
Oke ik heb het bij mij nooiit op gemerkt heb gisteren wel wat steekjes gehad maar ovulatietrts is negatief!! En ook wat last van mij baarmoeder of het komt door de axction ovulatietesten maar dat lijkt mij sterk ik ga zo die van kruitvat maar eens kopen!!!
Die van de action schijnen minder gevoelig te zijn.. misschien indd even een ander merk testen Maar als het echt omo-wit is geweest zal het indd wel niet
De kruidvat ovulatie testen schijnen helemaal niet goed te zijn dus persoonlijk zou ik die niet kopen, kan je beter even via internet kijken naar goedkope ovulatie testen en dan bestellen.
Nou bij mij is tijdens die pijn m'n piek dus ook maar zodra de pijn weg is dan is de Ovu test dus ook niet meer positief dus dan springt je eitje ergens. Dus dan voel je het moment dat het ongeveer springt wel aan toch?