hallo dames! ik vind het warme weer van vandaag wel lekker.....maar ik had en heb nu al zoveel last ervan!!! zo benauwd zo warm,zo´n hoofdpijn!! nu moet ik nog de hele zomer en ik kijk er nu al niet naar uit als het nog warmer wordt!!! wie heeft er tips of iets en weet hoe je ermee om moet gaan om je minder slecht te voelen?! trouwens met uk is alles goed....begin nu eindelijk wat te zien hahaha
Ojee.. als je het nu al warm hebt... Het kan zijn dat het je beter af gaat in je tweede en derde trimester
haha dat wordt nog wat van de zomer! Ik had er vandaag geen last van, maar doe ook eigenlijk geen drukke dingen meer. Lekker onder de parasol duiken!
tja...zit net in mijn tweede trimester...hopen dat het inderdaad beter gaat worden want anders krijg ik het nog heel zwaar haha!
In de schaduw gaan zitten met de beentjes omhoog. Lekker koel drankje bij de hand, boekje erbij en je verder laten bedienen
Tsja ik vind dit warme weer zalig, en als het nog heter wordt alleen maar beter.... Maar ik kleed mezelf wel altijd heel luchtig, en als het echt heet wordt doe ik mijn handen en polsen onder een koude kraan, ik drink lauw warme drankjes, want als je ijskoude drankjes drinkt krijg je het alleen maar sneller nog warmer. Vaak heb je de neiging je handen en voeten in ijskoud water te steken en ijskoude drankjes te drinken, maar juist als je dat doet heb je het sneller warm. Lauw warm tot gewoon koud werkt dan langer en beter. Thee drinken schijnt ook goed te zijn, maar ben zelf niet zo'n theefreak.
Inderdaad zoals Sylvia zegt: Lekker je polsen onder koud water helpt goed. En veel waterijsjes helpen bij mij ook altijd
Ik vind het warme weer heerlijk, hou alleen veel vocht vast nu. Ik blijf lekker in de schaduw, ga niet in de volle zon zitten bakken en hou me rustig. Waterijsjes zijn inderdaad erg lekker .
Je mag wel bij mij in de tuin komen zitten heerlijk aan het water met een briesje. Was bij ons goed uit te houden dit weekend haha zat soms zelfs met kippenvel. Waterijsjes zijn altijd lekker
ga denk ik maar een pak waterijsjes inslaan hahaha normaliter vind ik het warme weer ook zalig maar nu.....ach ja.............manlief zorgt goed voor ons....als we het maar niet te warm hebben hahaha
Ik zou inderdaad niet in de volle zon gaan zitten ivm zwangerschapsmasker... En hier werken de koele drankjes en waterijsjes ook heel goed... Maar ik ben dan ook nog niet zo ver...