Nouja de vraag staat er al... Voel me echt een beetje wazig, watten in m'n hoofd, zweet staat op mijn lijf en daarbij ben ik erg moe. Ik twijfel een beetje of het van dat gekke weer is, de hitte die je niet naar buiten krijgt of toch gewoon van m'n medicatie (a.d - al 3 maanden) + depressie . m'n man zou de ventilator naar beneden halen gisteren, maar is dat vergeten moglijk had dat verschil gemaakt... maar meer meiden die er last van hebben?
Ben 3x bijna onderuit gegaan gister, wee gevoel, misselijk etc. Denk gewoon dat je lichaam moet wennen aan deze vochtige hitte. Gelukkig wordt het morgen al beter weer, minder warm
Ik had er gister erg last van, vooral tijdens het werken ik werk in de horeca dus is het al helemaal warm in de keuken en dan staat de airco ook nog eens aan :/ maar hielpen deed het niet. Vanacht was het gewoon warm buiten, ik was pas tond 10 voor 1 klaar met werken, maar kon gewoon in me t-shirt buiten fietsen, echt zo benauwd dat het was =O
Nou ik heb er ook last van.. Word helemaal gek van mezelf, weet niet meer waar je t zoeken moet met deze warmte. Mag van mij wel een stuk minder, zoals zondag.. Toen was het lekker. Dit is echt té, en ook weer veel te snel, uit het niks zo warm.
Ik heb altijd drukkende hoofdpijn met dit weer. Straks na het onweer is het weer weg. Ik ben sowieso erg gevoelig. In de winter weet ik ook altijd wanneer het ongeveer gaat vriezen. Ik krijg dan jeuk. Regen ruik ik altijd al in de lucht. Net als de lente.
ik eet dan altijd chips, gewoon die zoute. Ik merk dat ik dat automatisch pak als het zo warm is, dan heeft mijn lijf het denk ik nodig. scheelt echt!
Hier ook zo beroerd van de hitte Hoofd vol watten, snel duizelig, duf, moe. Hoop dat het morgen beter is.
ik ben al thee aan het drinken (moet er op letten dat ik genoeg vocht binnen krijg) en ga zo aan de bouillion ook inderdaad voor het zout. Niet fijn dat er meer last van hebben, maar wel fijn dat het helaas dus normaal is
Hier herken ik mezelf wel in. Voel het weer ook meestal aan komen. Hoofdpijn trek nu idd al lichtelijk weg.Druk van de onweer is minder nu.
ik heb het ook. ben net met de hond geweest een stukje was blij dat ik weer binnen was. nu moet ik om 12 uur naar school om 13 uur en om 15 uur weer tevoet, ik zie er zo vreselijk tegenop omdat het warm is.. maarja neem maar water mee voor onder weg.
Hier gisteren ook bijna onder uit gegaan. Was best eng. Gelukkig waren er vrienden hier zodat ik niet alleen was met mn dochtertje
ik heb de gordijnen dichtgehouden de afgelopen dagen en ik moet zeggen het is hier in huis heerlijk koel ondanks dat de zon de hele dag op mijn ramen brand. het is hier in huis 24 graden....1 nadeel zodra ik buiten kom krijg ik een klap in mijn gezicht van de warmte en dan voel ik me dus ook hondsberoerd.
24 graden vind ik nog steeds warm in huis, . Maar hier ook hoofdpijn en weeiig. Is normaal hoor. Gewoon blijven drinken (al zijn het maar kleine beetjes) en ondanks dat ze zeggen dat iets zouts niet helpt, knap ik er met deze hitte altijd wel van op! Dus dat is mijn tip!
misselijk enzo niet, maar wel enorm zweten, en helemaal geen zin aan eten...... maarja of dat nou zo erg is
Ik heb ook drukkende hoofdpijn en voel me ontzettend moe. heb gisteren ook anderhalf uur plat gelegen en ik ga zo ook nog even
Hier ook vroeg de ramen open, daarna dicht en de gordijnen ook. Niet naar buiten s middags. T is hier nu beter dan zondag hoor, toen had ik ook hoofdpijn. Vandaag ben ik aan de diaree.. Heb je snel met de warmte. Hier in huis gaat het best.
Ik heb ook erg last van de hitte. Misselijk, licht in mijn hoofd en kan me maar moeilijk concentreren. Voor mij mag het snel weer afkoelen!
Ik had gister even last van hoofdpijn, maar na een ibuprofennetje ging het prima. Heb juist heerlijk genoten van het warme weer! Wat balen dat dat voor jullie niet geld.