welke shakes lijken op de cambrige shakes??

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik wil graag cambrige doen maar het kost me een beetje te veel ..!!
    maar welke producten lijken nou op die van cambrige want volgens mij kan je cambrige niet online verkrijgen

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    modifast?

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    weightcare.. Heb ook cambridge gedaan.. Maar vond toevallig een keer bij de kruidvat die van weightcare. Is alleen wel met marge melk. Maar voor de rest is het wel ongeveer hetzelfde denk ik. Kijk is op hun site.
    En is nog goedkoper ook als cambridge..

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oke tnks iemand nog tips de shakes lekkerder te maken

5. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey friend :)

hier best wle ervaren hihi uhm, shakes lekkerder maken? gewoon zorgen dat ze echt goed koud zijn!! ik gebruikte vaak de modifast shakes in verschillende smaken, maar ik merkte dat ik vd modifastpudding langer verzadigd bleef.. en dan nog iets vh idee dat je iets "kauwt" nou ja oké iets eet ;)

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je kan ze beter van wls proteinedieet bestellen, weightcare en modifast zitten nog veel koolhydraten in en niet echt heel veel keuze qua smaakjes..

Hier heb je ook allerlei andere producten die je OOK mag (en gelijk zijn aan een shake, niet allemaal, repen mag je bv maar 1 per dag) maar goed het bied toch wat meer afwisseling.

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    en waar kan je da bestellen???

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo te zien is het wel de goedkoopste van alle shakes jammer dat de voordeelpotten niet in cappacinno is hahah

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja zover ik had gezien is dat idd een van de goedkoopste , hier kan je ook nog kijken (die verkoopt hetzelfde in principe)

Welkom - Afvallen met Bregje

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    heb je ervaring met het dieet?

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik ben er van 115 kilo naar 85 mee gegaan, nu ben ik wel een dik jaar ermee gestopt en wat aangekomen maar dat is ook mijn eigen schuld en mede door mijn ziek zijn gekomen, ik ben daarna heel lang stabiel ook gebleven dus het kan zeker wel..

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hoelang heb je over die 115 naar 85 gedaan
    en jij nam echt 3 shakes op een dag enz alleen dat maar

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nee zo werkt het niet, ik heb hier dik 3 maanden over gedaan, je moet 5 proteinemaaltijden per dag eten (die mag een shake zijn maar ook een pannekoek, omelet, pudding, en een keer per dag een reep of speciale warme maaltijd) je moet minimaal 5 van die zakjes eten om aan het aantal eiwitten te komen en je moet dus onder een bepaald koolhydraat level zitten (vandaar maar 1 reep of speciale maaltijd want hier zitten veel koolhydraten in)

Je mag wel onbeperkt groente (bepaalde soorten)

als je besteld via afvallen met bregje krijg je heel boekwerk erbij en je kan haar ook van alles vragen..

Ik moest echt aan denken, van OJA ik moet nog eten want had geen honger haha (en dat is vrij zeldzaam voor mij)

Deel Deze Pagina